PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gratulerer. Noen har det... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gratulerer Ketchez. Anette eller? Jepp! Anette FTW! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gratulerer Ketchez. Anette eller? Jepp! Anette FTW! Har ikke hu type, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 En annen anette vil jeg tro. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå må dere se på nye poster også *dytte folk ut av Siste ord 4* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gratulerer Ketchez. Anette eller? Jepp! Anette FTW! Har ikke hu type, om jeg tør spørre? Ikke ho fra forumet, branndama Anette. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 aha, ja, ok. hadet a folks Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ha det bra pus. Det har vært en fornøyelse å ha deg her. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ha det bra pus. Det har vært en fornøyelse å ha deg her. I like måte. Kos dere da. Vær snille med hverandre. Venter bare på at dritt-moddisene skal få stengt meg ute herfra! Jeg vil ha reaksjoner fra dere, wannabe-moddiser!!!!! come on!!!! U'm ready for you guys!!!!!!!! hahahahahahahaha Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Riktig som folket sier, det er desverre ikke meg nei Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Riktig som folket sier, det er desverre ikke meg nei Haha, "dessverre" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Venter bare på at dritt-moddisene skal få stengt meg ute herfra! Jeg vil ha reaksjoner fra dere, wannabe-moddiser!!!!! come on!!!! U'm ready for you guys!!!!!!!! hahahahahahahaha Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hvis en av dere skal ha fått en melding på msn ala: du er søt, elsker deg, eller lignende av meg den siste halvtimen. Er det bare min venninnes søster som var litt på min msn, når jeg var ute en liten tur... Beklager for det dere eventuelt har "lidd" den siste halvtimen . Endret 19. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis en av dere skal ha fått en melding på msn ala: du er søt, elsker deg, eller lignende av meg den siste halvtimen. Er det bare min venninnes søster som var litt på min msn, når jeg var ute en liten tur... Beklager for det dere eventuelt har "lidd" den siste halvtimen . Jeg fikk ikke det nå, men jeg har fått det noen andre ganger. Var det henne de gangene også? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis en av dere skal ha fått en melding på msn ala: du er søt, elsker deg, eller lignende av meg den siste halvtimen. Er det bare min venninnes søster som var litt på min msn, når jeg var ute en liten tur... Beklager for det dere eventuelt har "lidd" den siste halvtimen . Jeg fikk ikke det nå, men jeg har fått det noen andre ganger. Var det henne de gangene også? Sannsynligvis ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis en av dere skal ha fått en melding på msn ala: du er søt, elsker deg, eller lignende av meg den siste halvtimen. Er det bare min venninnes søster som var litt på min msn, når jeg var ute en liten tur... Beklager for det dere eventuelt har "lidd" den siste halvtimen . Jeg fikk ikke det nå, men jeg har fått det noen andre ganger. Var det henne de gangene også? It was me. Sorry. *klar for en filmkveld med meg selv og en pizza* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvordan kom du deg til TSP/på hans mail? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hvis en av dere skal ha fått en melding på msn ala: du er søt, elsker deg, eller lignende av meg den siste halvtimen. Er det bare min venninnes søster som var litt på min msn, når jeg var ute en liten tur... Beklager for det dere eventuelt har "lidd" den siste halvtimen . Jeg fikk ikke det nå, men jeg har fått det noen andre ganger. Var det henne de gangene også? Nei tror nok ikke det Tonio, og visst hun har gjort det. Har det hvertfall vært sant også da . TSP Edit: Slemme ( ) Steffyboy prøver bare ødelegge vårt vennskap! Fy deg Steffy! Endret 19. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg