Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor er det standup i stavanger i dag ?????

 

har ikke eg fått med meg

Det var her i leiren.

No entrance for sivile bussjåfører :p

 

Komikeren var Jonas Rønning, og dessuten var det danseshow med Kompani 7.

Kameraten min rett ved siden av meg ble tatt opp på scenen TO ganger, og dansejentene ålte seg oppetter ham, satte seg på fanget hans og drog av seg klærne. Nesten hele forreste rekke ble tatt opp på scenen i tur og orden, men jeg fikk ikke, når det var "min tur" var showet slutt :hrm:

jeg er ikke buss driver lenger , jeg er arbeidsledig :p er like greit det :D

 

stakker fikk du ikke bimbo dame på fanget :cry:

 

EDIT : lefi

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Har vært på leseraid i RPP og tatt igjen alt siden 26 juli, og nå står ikke verden til påske: Joachim har lagt ut bilde? Da er ett av OT-barens flere godt bevarte hemmeligheter _endelig_ ikke hemmelig lenger.

 

---

Og jeg lurer mer og mer på hvor mange forskjellige Eline det fins :D

Pene er de i alle fall alle sammen.

 

---

Jeg tror forresten jeg holder på å glemme hvordan det er å gå på skole.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
GRAHAHAHAHAHA!

 

Skadefryd er den eneste sanne fryden.

 

Noen småkriminelle ungdommer i Skien har gjort noe de angrer på.

 

Brøt seg inn i bilen til en bilentusiast (råner om dere vil). Knuste bakruten og tok med seg stereo, forsterkere og sånt. Dette er folk som sammen leier et verksted midt i byen, og driver på endel der.

 

Anyway, eieren av bilen og kamerater fant ut hvem som hadde gjort dette, og gikk på jakt. Han ene av tyvene stakk til hytta med faren for å komme seg unna, han andre fikk de tak i.

 

De tok med ham og dama hans til verkstedet, låste dørene og banket opp jævelen i TRE timer, helt til både gutten og jenta gråt som noen unger.

 

CRIME DOES NOT PAY!

 

:lol:

jeg savner ordet gangbang :D

Lenke til kommentar

Hylo og TLZ er martyrer!

 

De så hvor forferdelig mangel på moderator det var i den kategorien. Og de så hvor lite det hjalp at man klagde(I tilbakemeldinger). Så, de tok aksjon!

 

Lagde en usannsynlig teit tråd, og rappoterte den selv! Bare for det beste for forumet! De er hw.no's moderne jesuser!

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Hylo og TLZ er martyrer!

 

De så hvor forferdelig mangel på moderator det var i den kategorien. Og de så hvor lite det hjalp at man klagde(I tilbakemeldinger). Så, de tok aksjon!

 

Lagde en usannsynlig teit tråd, og rappoterte den selv! Bare for det beste for forumet! De er hw.no's moderne jesuser!

And I missed it all. :(

PHAKK!

 

Det er sant tho'. Forferdelig dårlig moderering i den forumdelen. =/

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...