Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Om man jogger litt uttpå kvelden og tar det litt mer ro ( selv om man jogger ) så er det litt digg. og som jeg alltid gjør, så drømmer jeg meg bort i tankene mine :p

Ipod eller annen mp3-spiller er kjekt..

Pfft. smaken er som baken. liker ikke sånt når jeg løper.

Liker du heller å nynne eller å synge selv mens du jogger?

Sikta til tenking da. du kan tenke kan du ikke? kan være godt av og til det :)

Tenking...Det er lenge siden jeg har gjort det... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må vaske badet mitt... Det er jo jævlig gøy....

 

Jaja, spraye på med tre forskjellig flasker, la det virke, tørke av. Rent blir det! Må man støvsuge fliser før man vasker dem?

Vaskedamen da?

Først var hun på ferie, og nå var hun visst syk. Gikk relativt hurtig, er ferdig nå liksom. Badet mitt er bittel lite, og fra åttitallet...

Lenke til kommentar

GRAHAHAHAHAHA!

 

Skadefryd er den eneste sanne fryden.

 

Noen småkriminelle ungdommer i Skien har gjort noe de angrer på.

 

Brøt seg inn i bilen til en bilentusiast (råner om dere vil). Knuste bakruten og tok med seg stereo, forsterkere og sånt. Dette er folk som sammen leier et verksted midt i byen, og driver på endel der.

 

Anyway, eieren av bilen og kamerater fant ut hvem som hadde gjort dette, og gikk på jakt. Han ene av tyvene stakk til hytta med faren for å komme seg unna, han andre fikk de tak i.

 

De tok med ham og dama hans til verkstedet, låste dørene og banket opp jævelen i TRE timer, helt til både gutten og jenta gråt som noen unger.

 

CRIME DOES NOT PAY!

 

:lol:

Lenke til kommentar
NÅ skjønner jeg plutselig hvorfor du likte Uno så godt...

Hvem liker ikke at forbrytere får det som de burde?

Hørt om rettsaker? Hørt om advokater? Hørt om fengsel?

 

Grunnet "offrenes" handlinger mot de opprinnelige gjerningsmennene, endrer bildet seg for meg, og jeg får mer sympati med de opprinnelige gjerningsmennene enn de opprinnelige offrene. Dumt av dem. Legemsbeskadigelse straffes hardere enn tyveri..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...