riktig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå skal jeg til sentrum en tur, for å levere tilbake filmene jeg har lånt på biblioteket, og for å få meg nytt ungdomskort. (Hvis noen lurte) Ja, jeg lurte faktisk på det, takk for opplysningen :!: *Mekke musikk* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Yes, rektorn på skolen fant mobilen min! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tenk på russefeiring osv..hvordan skal det gå til? Russefeiring... huff Nei og nei, hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er så jævlig grinete i dag, skjønner ikke helt hvorfor. Jo, sikkert fordi jeg er helt blakk. Har gjeld også. Jeg gruer meg til skolen. Pga all skulkingen og bronkitten i fjor, så kan jeg ikke være borte NOE dette året. Tenk på russefeiring osv..hvordan skal det gå til? Skjønner deg godt! Det suger å ikke ha penger og fravær suger også.. Føler at jeg hittil har alt for mye timefravær så må passe på å ikke ha det til neste år.. Og med russefeiring så er ikke det særlig lett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er så jævlig grinete i dag, skjønner ikke helt hvorfor. Jo, sikkert fordi jeg er helt blakk. Har gjeld også. Jeg gruer meg til skolen. Pga all skulkingen og bronkitten i fjor, så kan jeg ikke være borte NOE dette året. Tenk på russefeiring osv..hvordan skal det gå til? Nå har jeg hørt den og... Er faktisk du selv som bestemmer hvor mye skulking du skal gjøre, er ikke andres feil hvis du ikke kan gå på skolen fordi du måtte feste med russen i natt f.eks Er fint mulig å ikke ha fravær, selv i russetiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Er fint mulig å ikke ha fravær, selv i russetiden. Hahaha! Og mange kommer da som regel på skolen etter heftig drikking dagen før med tett bakrus, 0 krefter og alt for lite søvn Endret 19. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jada masa Er fullt klar over det, prøver bare å dytte skylden over på andre. Som vanlig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var noe gæli med pcene på skolen hos oss, så noen av skulkeversstingene fikk sletta alt av fravær.. De gikk ut med 0 dager og 0 timerl Litt for heldige ja.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var noe gæli med pcene på skolen hos oss, så noen av skulkeversstingene fikk sletta alt av fravær.. De gikk ut med 0 dager og 0 timerl Litt for heldige ja.. Wish that was me! Men jeg var skandaløst mye syk i fjor da, derav høyt fravær Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var noe gæli med pcene på skolen hos oss, så noen av skulkeversstingene fikk sletta alt av fravær.. De gikk ut med 0 dager og 0 timerl Litt for heldige ja.. Jeg mista alt fraværet mitt første halvår ifjor fordi jeg og ei fra tønsberg hadde fått samme konto. Så da fik jeg en ny en, og starta seff uten fravær. Sånn sett kan it's learning være genialt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg mista alt fraværet mitt første halvår ifjor fordi jeg og ei fra tønsberg hadde fått samme konto. Så da fik jeg en ny en, og starta seff uten fravær. Sånn sett kan it's learning være genialt. It's learning hos oss er helt snålt!! Jeg fikk halvparten av fraværet på kortet som sto på itl Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 fikk høre resultatene av spenings målingen jeg hatt hjemme nå , strømmen var fin og varierte mellom 230-242 , no som er greit nokk , men av og til var det 220 mellom jord og fase , noe som ikke var helt bra , så nå skal jeg ha mere målinger her hjemme jeg er extremt plaget med at lyspærer ryker og at det er rare lyder i div elektriske apperater , tro om det har noe med den jord feilen ?? time vil show Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjøpte nye joggesko i dag. Nedsatt fra 850 til 250. Ser jo gamp ut men skal bare bruke de til å jogge hardt og brutalt med tenkte jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Wohooo! Laget mitt tapte 9-0 i fotball i går!! Mot et lag som trener 4 ganger i uka... Haha, kanskje vi må begynne å trene? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Trene er overdrevet.. Wee skal på vannet i dag.. ut å råne båt i oslofjorden Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var noe gæli med pcene på skolen hos oss, så noen av skulkeversstingene fikk sletta alt av fravær.. De gikk ut med 0 dager og 0 timerl Litt for heldige ja.. Jeg mista alt fraværet mitt første halvår ifjor fordi jeg og ei fra tønsberg hadde fått samme konto. Så da fik jeg en ny en, og starta seff uten fravær. Sånn sett kan it's learning være genialt. Samme skjedde hos oss, var egentlig syk i vinter og hadde 43 timer fravær (gyldig, men fortsatt ikke morsomt å ha der), men pga virus og dum pc ansvarlig ble alt slettet. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjøpte nye joggesko i dag. Nedsatt fra 850 til 250. Ser jo gamp ut men skal bare bruke de til å jogge hardt og brutalt med tenkte jeg Jogging er overvurdert. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjøpte nye joggesko i dag. Nedsatt fra 850 til 250. Ser jo gamp ut men skal bare bruke de til å jogge hardt og brutalt med tenkte jeg Jogging er overvurdert. Du må finne den indre harmonien Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Og den finner du først etter 2-3 joggeturer og før den tid har du gitt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg