Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så jævlig grinete i dag, skjønner ikke helt hvorfor. Jo, sikkert fordi jeg er helt blakk. Har gjeld også. :(

 

Jeg gruer meg til skolen. Pga all skulkingen og bronkitten i fjor, så kan jeg ikke være borte NOE dette året. Tenk på russefeiring osv..hvordan skal det gå til?

Skjønner deg godt! :( Det suger å ikke ha penger og fravær suger også..

 

Føler at jeg hittil har alt for mye timefravær så må passe på å ikke ha det til neste år.. Og med russefeiring så er ikke det særlig lett.

Lenke til kommentar
Er så jævlig grinete i dag, skjønner ikke helt hvorfor. Jo, sikkert fordi jeg er helt blakk. Har gjeld også. :(

 

Jeg gruer meg til skolen. Pga all skulkingen og bronkitten i fjor, så kan jeg ikke være borte NOE dette året. Tenk på russefeiring osv..hvordan skal det gå til?

Nå har jeg hørt den og...

 

Er faktisk du selv som bestemmer hvor mye skulking du skal gjøre, er ikke andres feil hvis du ikke kan gå på skolen fordi du måtte feste med russen i natt f.eks ;)

 

Er fint mulig å ikke ha fravær, selv i russetiden. :)

Lenke til kommentar
var noe gæli med pcene på skolen hos oss, så noen av skulkeversstingene fikk sletta alt av fravær.. De gikk ut med 0 dager og 0 timerl Litt for heldige ja..

Jeg mista alt fraværet mitt første halvår ifjor fordi jeg og ei fra tønsberg hadde fått samme konto. Så da fik jeg en ny en, og starta seff uten fravær. Sånn sett kan it's learning være genialt. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg mista alt fraværet mitt første halvår ifjor fordi jeg og ei fra tønsberg hadde fått samme konto. Så da fik jeg en ny en, og starta seff uten fravær. Sånn sett kan it's learning være genialt. :yes:

It's learning hos oss er helt snålt!! Jeg fikk halvparten av fraværet på kortet som sto på itl :p

Lenke til kommentar

fikk høre resultatene av spenings målingen jeg hatt hjemme nå , strømmen var fin og varierte mellom 230-242 , no som er greit nokk , men av og til var det 220 mellom jord og fase , noe som ikke var helt bra , så nå skal jeg ha mere målinger her hjemme

 

jeg er extremt plaget med at lyspærer ryker og at det er rare lyder i div elektriske apperater , tro om det har noe med den jord feilen ??

 

 

time vil show

Lenke til kommentar
var noe gæli med pcene på skolen hos oss, så noen av skulkeversstingene fikk sletta alt av fravær.. De gikk ut med 0 dager og 0 timerl Litt for heldige ja..

Jeg mista alt fraværet mitt første halvår ifjor fordi jeg og ei fra tønsberg hadde fått samme konto. Så da fik jeg en ny en, og starta seff uten fravær. Sånn sett kan it's learning være genialt. :yes:

Samme skjedde hos oss, var egentlig syk i vinter og hadde 43 timer fravær (gyldig, men fortsatt ikke morsomt å ha der), men pga virus og dum pc ansvarlig ble alt slettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...