Steinmann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Problemet er at skolen ikke har 2mx, da det ikke er et "nødvendig" fag for å få studiekompetansen, men skal forsøke å snike meg til noen timer på skolen fordet, slik at jeg kan stå i faget.. Kan faktisk ta matten i løpet av sommeren Mister slutten av sommern, men da har du matten du trenger. Morn alle sammen, klar for en produktiv dag? EDIT: Skulle hatt en telefon som fungerte som hustelefon og mobil når man var hjemme, og så fort man mistet signalene hjemmefra ble det bare mobil. Da slipper man og opperere med forskjellige telefoner hjemme, og mobilregningen blir lavere Endret 19. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 god morgen hei på deg ja Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 mmmmmmmm... ciabatta Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 god morgen hei på deg ja ja nå er jeg klar for enda en dag med spamming neida planlegger og ikke sitte så mye her i dag ( som om det kommer til og skje ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Aufff oppe 9.45 i dag. Ike bra for sjela mi.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 god morgen hei på deg ja ja nå er jeg klar for enda en dag med spamming neida planlegger og ikke sitte så mye her i dag ( som om det kommer til og skje ) det samme pleier jeg å si Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Blah, jeg er forkjøla. Ligger rett ut. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Huffda. Jeg var selv syk i ferien. Lå flatt ut i to uker med halsbetennelse. Ekke no gøy nei. God bedring da=) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 God bedring alle syke mennesker der ute. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sykt at folk har begynt på skolen igjen allerede.. Jaja, begynner på mandga ejg da Skal klippem ge nå, wee Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sykt at folk i det hele tatt går på skole.. Tenk så ekkelt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Uno eier... Uno Roxx! Men: Er det normalt av meg å gapskratte når de skal stifte kuken til han fyren fast i gulvet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Uno eier... Uno Roxx! Men: Er det normalt av meg å gapskratte når de skal stifte kuken til han fyren fast i gulvet? Ikke egentlig. Da pleier jeg å holde meg for utstyret... Blir geern av å se på sånt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Uno eier... Uno Roxx! Men: Er det normalt av meg å gapskratte når de skal stifte kuken til han fyren fast i gulvet? Ikke egentlig. Da pleier jeg å holde meg for utstyret... Blir geern av å se på sånt. Det er da man skjønner hvor glad man er i juvelene sine. Tenk deg noe så jævlig a. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tror store deler av salen hadde vondt under den scenen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 *sikle* http://www.filmting.no/detaljer.php?kat_id...at_id=&p_id=150 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gresshoppe nummer fire er nå drept. Jeg har aldri før hatt gresshopper på rommet, og plutselig dreper jeg fire på en natt? MORDER!! Hehe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå skal jeg til sentrum en tur, for å levere tilbake filmene jeg har lånt på biblioteket, og for å få meg nytt ungdomskort. (Hvis noen lurte) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er så jævlig grinete i dag, skjønner ikke helt hvorfor. Jo, sikkert fordi jeg er helt blakk. Har gjeld også. Jeg gruer meg til skolen. Pga all skulkingen og bronkitten i fjor, så kan jeg ikke være borte NOE dette året. Tenk på russefeiring osv..hvordan skal det gå til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg