Demonfudge Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Bra det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 God morgen! Nå skal jeg på skolen å ha matteprøve. Denne gangen blir den sannsynligvis ikke utsatt Men etter skolen i dag er det helg! Wohoo! Endelig sove lenge *skole* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Off, om 14 minutter skal jeg ha kledd på meg, børstet håret, pakket sekken osv., mens det jeg gjør er å være her. Jeg har problemer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Off, om 14 minutter skal jeg ha kledd på meg, børstet håret, pakket sekken osv., mens det jeg gjør er å være her. Jeg har problemer. Du har god tid. Jeg har 20 sekunder. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Jenter har aldri god tid. Snakkes. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Jenter har aldri god tid. Snakkes. Har merka det. Pleier å være tomt for varmt vann etter at dere har dusja også. Endret 19. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Min søster synes en dusj kan vare 45-60 minutter hun... Glad vi har ekstra størrelse på varmtvannstanken... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Oje! I dag blir det grilling på skolen. Skolen spanderer pølser. ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Såpass ja. Dusjer sjelden mer enn 15 minutter jeg. Digg Freddy! Endret 19. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Oje! I dag blir det grilling på skolen. Skolen spanderer pølser. ^^ Wow! Trodde de offentlige skolene var så fattig jeg... Fredrik, Uno var SUGEN!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Jocke, plz. Uno eier... Bare du som har mer ræva smak på ting enn meg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Fredrik, Uno var SUGEN!!! Nope, Uno er en av de beste norske filmene på lang tid. Jeg digger den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Fredrik, Uno var SUGEN!!! Nope, Uno er en av de beste norske filmene på lang tid. Jeg digger den. Uno rocker. Gripende film, egentlig. Jeg ble litt revet med. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Fredrik, Uno var SUGEN!!! Nope, Uno er en av de beste norske filmene på lang tid. Jeg digger den. Digg i vei... Jeg sa jeg ikke kunne fordra norske filmer, men denne her var verre enn ventet. Hadde det gått å gi null på IMDB, så hadde jeg gitt null. Skal gi Buddy en sjanse - er den like ille er det over og ut med norsk film for min del. Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Buddy er også kul, ffs. Gawd! Jeg er blitt plassert ved siden av en masete fyr... Satt med ham i fjor og. Jeg setter på musikk i headset, han sier noe, jeg skrur ned, skrur opp etterpå. Og jaggu, etter ett minutt er det samme regla igjen. La meg være mens jeg hører på Dire Straits, goddammit! Endret 19. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Er du på plass på skolen alt?! Hvordan Uno kunne rive deg med... Skjønner ikke jeg... Hvis Uno er en oslo-film, så har ikke jeg noe i Oslo å gjøre. Jeg flytter tilbake til Bærum sporenstreks! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Er på skolen ja. Starter 0800. Akkurat nå skjer det ingenting, vi venter på at en eller annen lærer skal fyre opp PJen. Jeje. Nå sa han noe igjen. Kan han ikke spørre andre? Dire Straits - [sultans of Swing: The Very Best of Dire Straits #11] Walk of Life [4:12] Endret 19. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Døgna i natt igjen. Er litt småtrøtt nå. Men men, må holde meg våken til ikveld. NP: The Doors - The WASP Endret 19. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Yay! Stå opp på samme side som jeg la meg... God morgen i hvertfall. Da drar jeg snart til byen. Da dro jeg! God helg osv til alle og enhver! Lyst på denne. Endret 19. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Finner ikke timeplanen, satser på at jeg ikke begynner før om en time. Jokke: Du har helt rett, sammenlignet med Legally Blonde 2: Red White and Blonde så er Uno virkelig en drittfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg