Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Skylder meg en kald cola og en babb Jeg oppererer bare i pils desverre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 EOD = End of discussion, i tilfelle dere lurer. Natta. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Betyr ikke EOD End Of Discussion ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Betyr ikke EOD End Of Discussion ? Jepp. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ueland: Kommer du tilbake til Oslo? Best for han at han gjør det Vi kan dra på pilgrimsferd å hente han... Tidlig kveld på meg i dag. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Betyr ikke EOD End Of Discussion ? Jepp. Det er helt riktig. E-en står for "End", O-en står for "of" og D-en står for "Discussion". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Betyr ikke EOD End Of Discussion ? Jepp. Det er helt riktig. E-en står for "End", O-en står for "of" og D-en står for "Discussion". :!: Carsten, din villkatt. BTW: Det er fredag! Endelig, jeg er lei skolen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Betyr ikke EOD End Of Discussion ? Jepp. Det er helt riktig. Hvor mange poeng fikk jeg da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg kan danse og spise samtidig, mens jeg hører på ugress.. Jeg spiser cheerios Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ueland: Kommer du tilbake til Oslo? Best for han at han gjør det Vi kan dra på pilgrimsferd å hente han... Tidlig kveld på meg i dag. Skal jeg se om jeg finner bonuskortet til fattern? så flyr vi istede. *bli med* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ingen med månedskort innenlands? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sitter med læreboken foran meg allerede, må nok ta det som privatist, men frykter matten på informatikken litt siden 2mx alene er et krav for å komme inn... Privatist, går ikke der for å lære. Er sossialt :!: Matten er ikke så ille, men vil ikke ambefale å ta det som privatist. Tror ikke den har endret seg siden jeg hadde den Er kjedelig i forelesningstimene, men han Ulf trøkker det inn i skallen din Noen grund til at du skal ta som privatist? Problemet er at skolen ikke har 2mx, da det ikke er et "nødvendig" fag for å få studiekompetansen, men skal forsøke å snike meg til noen timer på skolen fordet, slik at jeg kan stå i faget.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ingen med månedskort innenlands? Er vell ikke så vanelig det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ingen med månedskort innenlands? Er vell ikke så vanelig det? De selger temmelig mange, men tror de pleier å være på en bestemt strekning. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sånn da er man tilbake! Skjedd noe verdt å få med seg? jada jeg vet det er standardspørsmål. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ueland: Kommer du tilbake til Oslo? Best for han at han gjør det Vi kan dra på pilgrimsferd å hente han... Tidlig kveld på meg i dag. God ide! Meget god ide! Det har allerede gått ca. 33 timer siden jeg så han sist, huff.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Sånn da er man tilbake!Skjedd noe verdt å få med seg? jada jeg vet det er standardspørsmål. Uleand og et par til har stengt navnetråden Endret 18. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sånn da er man tilbake!Skjedd noe verdt å få med seg? jada jeg vet det er standardspørsmål. Uleand og et par til har stengt navnetråden Navnetrådene. Flertall. Bare se på de siste stengte trådene. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 God ide! Meget god ide! Det har allerede gått ca. 33 timer siden jeg så han sist, huff.... Hun teller faktisk. *Trang Fødsel - Gal av lengsel* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 *Arne Schau Knutsen - Gal av lengsel* Fixed. Er det ikke det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg