j-- Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg begynner på skole den 28. elns, jeg EID alle sammen! ---- Ang. salget av Tonio til Tomat-Ulf blit jeg nødt til å trekke dette tilbake. Det har vist seg at det er tekniske feil med varen. Siden jeg ikke har mottatt betaling av kjøper forbeholder jeg meg retten til å si opp avtalen! Etter dette avtalebruddet blir jeg nødt til å la Tonio gå *tonio er fri* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sitter bare å koser meg i min egen lille PHP verden og venter på skolestart @ mandag... Hvilken skole/linje? Allmennfaglig 20timers påbygg, i et fylk så langt sørvest man kan komme fra stedet du bor.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Trodde ikke hva da om meg? At du skulket! Fyfy Alle gjør jo det. Og nå som jeg er fri kan jeg sove i fred og ro. Natta for siste gang denne natten fra meg! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ang. salget av Tonio til Tomat-Ulf blit jeg nødt til å trekke dette tilbake. Det har vist seg at det er tekniske feil med varen. Siden jeg ikke har mottatt betaling av kjøper forbeholder jeg meg retten til å si opp avtalen! Etter dette avtalebruddet blir jeg nødt til å la Tonio gå *tonio er fri* WTF? Du sa da ikke når du skulle ha kamelene og gresskarene? Du får ikke Tonio tlbake. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Trodde ikke hva da om meg? At du skulket! Fyfy Alle gjør jo det. Og nå som jeg er fri kan jeg sove i fred og ro. Natta for siste gang denne natten fra meg! Jeg har aldri skulket Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Beklager Tomaten,men Tonio er fri nå, aksepter det! Endret 18. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har forsåvidt heller aldri skulket Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ang. salget av Tonio til Tomat-Ulf blit jeg nødt til å trekke dette tilbake. Det har vist seg at det er tekniske feil med varen. Siden jeg ikke har mottatt betaling av kjøper forbeholder jeg meg retten til å si opp avtalen! Etter dette avtalebruddet blir jeg nødt til å la Tonio gå *tonio er fri* WTF? Du sa da ikke når du skulle ha kamelene og gresskarene? Du får ikke Tonio tlbake. Avtalebrudd = ingen tonio på deg. Thats life, buddy! --- Natta folks, tror jeg legger meg nå.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Beklager Tomaten,men Tonio er fri nå, aksepter det! Aldri! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Beklager Tomaten,men Tonio er fri nå, aksepter det! La henne være for seg selv i sin egene lille dataværden Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Allmennfaglig 20timers påbygg, i et fylk så langt sørvest man kan komme fra stedet du bor.. Hørtes, kjedelig ut. Da foretrekker jeg IT på HiO Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har aldri skulket Er ikke du 13 eller noe? Jeg skulket for første gang som 17-åring, så du har mer enn nok tid. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Allmennfaglig 20timers påbygg, i et fylk så langt sørvest man kan komme fra stedet du bor.. Hørtes, kjedelig ut. Da foretrekker jeg IT på HiO Da snakkes vi vel neste år da Informatikk, eller annen IT linje der? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg vedder på at Tonio dukker opp her en gang til i løpet av kvelden, noen som vedder imot? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg vedder på at Tonio dukker opp her en gang til i løpet av kvelden, noen som vedder imot? Snakker med henne på MSN jeg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Goddamnit.. Skole.. Finnes det noe mer deprimerende enn en klasse der de færreste liker hverandre.. Glad jeg er kvitt flokken om et år.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ueland: Kommer du tilbake til Oslo? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=459011 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ueland: Kommer du tilbake til Oslo? Meget sterkt planlagt ja, dog ~350 dager til da.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg vedder på at Tonio dukker opp her en gang til i løpet av kvelden, noen som vedder imot? Snakker med henne på MSN jeg. Yay for you! Hils henne fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg