:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 skal legge meg tidlig i dag og blir vel kl 12 Må legge meg tidlig jeg også. Skal ta toget klokka halv ti. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) TSP skal få se hvordan vi har det i klassen i morgen Skal ta med meg web-cam, og laptop er obligatorisk hver dag Tror dessverre ikke at jeg kan få sett allikevel da... Er nemlig mest sannsynlig borte mellom 09:00 og 12:30, mulig lenger også så... Og på mandag begynner jo skolen... Men i krl timen da!!! den starter kl.1340 (tror jeg) Vi kan se... @ Tonio: Igjen forgive me, please! edit: noen klemmer har jeg da fått Må legge meg jeg... Endret 18. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sitter å venter på at x'n min skal ringe jeg, men tror ikke det skjer. Litt klein etter gårsdagens strabaser(hadde 4 vors'r før vi kom oss på byen) så får vel køye jeg også. Kos dere, kommer nok innom om litt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) De er alltid slemme mot meg!=( Spessielt meg? Ja, du er skikklig ond og slem. Burde legge meg jeg også, sov gjennom timene i dag.. Har du TSP? Seriøst? Jeg gir ikke klemmer til noen.. Endret 18. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Kanskje jeg klarer å få halv donald-avatar, halv "krigsmann" -avatar? *legge meg, og sove for å komme på flere ideer for å bringe Tonio tilbake på MSN* Du har da gitt meg klemmer på MSN og i SO... Endret 18. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Har du TSP? Seriøst? Ja, hvordan det? EDIT: God kveld uleand! Har de hatt en fin dag? Har de bannet mange i dag? EDIT2: så bare stakk han Endret 18. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Du har da gitt meg klemmer på MSN og i SO... Hihi. *Nattaklem* Legger meg nå, må jo være frisk og opplagt til fagene jeg elsker, dvs. tysk, engelsk, KRL osv. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hah! Suckers, jeg begynner ikke på skolen før til mandag. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 I morgen skal vi grille i skauen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Har du TSP? Seriøst? EDIT: God kveld uleand! Har de hatt en fin dag? Har de bannet mange i dag? EDIT2: så bare stakk han Ingen hittil i dag... Sitter bare å koser meg i min egen lille PHP verden og venter på skolestart @ mandag... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Du har da gitt meg klemmer på MSN og i SO... Hihi. *Nattaklem* Legger meg nå, må jo være frisk og opplagt til fagene jeg elsker, dvs. tysk, engelsk, KRL osv. TYSK!!! Holdt ikke en gang ut i 3 md. med det møkkafaget jeg Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hah! Suckers, jeg begynner ikke på skolen før til mandag. Samme her Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Har du TSP? Seriøst? EDIT: God kveld uleand! Har de hatt en fin dag? Har de bannet mange i dag? EDIT2: så bare stakk han Ingen hittil i dag... Sitter bare å koser meg i min egen lille PHP verden og venter på skolestart @ mandag... Så hyggelig det var å høre Har du noen screenshots på den plasserings-graia du programmerer eller? *nysjerrig* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Holdt ikke en gang ut i 3 md. med det møkkafaget jeg Er ikke særlig morsomt lengre nå som foreldrene mine ble innkalt da han merket at jeg skulket. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Egentlig litt morsomt å tenke på at når jeg har fri, så står jeg opp når skolen slutter. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Kanskje jeg klarer å få halv donald-avatar, halv "krigsmann" -avatar? Da får du større problemer enn at Tonio er omg-gidd mot deg. Skolestart på mandag for teh win. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sitter bare å koser meg i min egen lille PHP verden og venter på skolestart @ mandag... Hvilken skole/linje? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Holdt ikke en gang ut i 3 md. med det møkkafaget jeg Er ikke særlig morsomt lengre nå som foreldrene mine ble innkalt da han merket at jeg skulket. Mente 1md. MEn trodde ikke sånt om deg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Trodde ikke hva da om meg? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Trodde ikke hva da om meg? At du skulket! Fyfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg