Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og det er ingen som eier meg, uansett hvor mange hæster og æsler dere har betalt. Nei, nei, eier deg ikkje, trass i at eg betalte åtte sauer for deg. Berre bruksmateriale. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, husker et par av gutta pleide å si det til læreren i 7. klasse når hun var gretten :!: Ber jo om bråk når du spørr en jente om det, hvertfall hvis du har rett Det var ikke jeg som sa det, men to ANDRE i klassen som pleide å si det. Læreren prøvde å ignorere det, men vi fikk hver gang litt lenger friminutt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 TSP: Du døde nettopp. Du er nå blokkert på MSN og jeg kommer aldri til å snakke med deg igjen. Nei!! Ikke forlat meg. Jeg angrer sånn! Hva må jeg gjøre for å bli tilgitt? *være lei meg* Tomat-Ulf, hele Tonio er faktisk ikke din, jeg sa du bare kunne låne min del mens jeg hadde ny avatar, så det så! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Berre bruksmateriale. forbruksvare Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Berre bruksmateriale. forbruksvare Ikkje dumt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hva må jeg gjøre for å bli tilgitt? Et ord: Avatar. Tonio er faktisk ingen sin. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 TSP skal få se hvordan vi har det i klassen i morgen Skal ta med meg web-cam, og laptop er obligatorisk hver dag Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Berre bruksmateriale. forbruksvare Skadet vare. Angreretten ftw Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Næh. Jeg går i dusjen og legger meg. Natta, alle som ikke ignorerer meg. Endret 18. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Skadet vare. Angreretten ftw Ai, nå synes jeg vi er litt slemme her. Tonio er mest sansynlig en veldig snill og dydig jente Edit: hun er tross alt bare 15, så de fleste her må nok rulle inn utstyret Endret 18. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Næh. Jeg går i dusjen og legger meg. Natta, alle som ikke ignorerer meg. Natta Fredrik !!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Natta, alle som ikke ignorerer meg. Natta! Orsus: De er alltid slemme mot meg!=( Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) TSP skal få se hvordan vi har det i klassen i morgen Skal ta med meg web-cam, og laptop er obligatorisk hver dag Tror dessverre ikke at jeg kan få sett allikevel da... Er nemlig mest sannsynlig borte mellom 09:00 og 12:30, mulig lenger også så... Og på mandag begynner jo skolen... @ Tonio: Jeg kan bruke Donald avataren på MSN hvis du vil. Please forgive! Og... Du er kanskje ingen sin. Men han kan hvertfall få låne de klemmene du pleier gi til meg . Endret 18. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Natta, alle som ikke ignorerer meg. God natt.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Orsus: De er alltid slemme mot meg!=( I (heart) you. fredrikrb: Det var da litt av en plass å campe i natt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 De er alltid slemme mot meg!=( Spessielt meg? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nei, eg følger fredrik. Natta alle sammen, it's been fun. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) TSP skal få se hvordan vi har det i klassen i morgen Skal ta med meg web-cam, og laptop er obligatorisk hver dag Tror dessverre ikke at jeg kan få sett allikevel da... Er nemlig mest sannsynlig borte mellom 09:00 og 12:30, mulig lenger også så... Og på mandag begynner jo skolen... Men i krl timen da!!! den starter kl.1340 (tror jeg) Endret 18. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 skal legge meg tidlig i dag og blir vel kl 12 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 @ Tonio: Jeg kan bruke Donald avataren på MSN hvis du vil. Please forgive! Og... Du er kanskje ingen sin. Men han kan hvertfall få låne de klemmene du pleier gi til meg . Jeg må se på den stygge avataren din her uansett, og klemmer gir jeg deg vel aldri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg