Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Får ta ibruk noen av dine genniale sjekketrisk veit du henrik Det innebærer vel egentlig at eg må dra til Hønefoss (?), og det blir litt for tidskrevande, trur eg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Henrik Lied: Nåååh! Eg veit, eg er en fløtepus. TSP: Du døde nettopp. Du er nå blokkert på MSN og jeg kommer aldri til å snakke med deg igjen. Hønefoss FTW ja. Endret 18. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) TSP: Du døde nettopp. Du er nå blokkert på MSN og jeg kommer aldri til å snakke med deg igjen. Så sinna? EDIT: Kansje hun har stekepanne :!: Endret 18. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 TSP: Du døde nettopp. Du er nå blokkert på MSN og jeg kommer aldri til å snakke med deg igjen. Så sinna? Jeg sa ifra til han før han skiftet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Henrik Lied: Nåååh! Eg veit, eg er en fløtepus. TSP: Du døde nettopp. Du er nå blokkert på MSN og jeg kommer aldri til å snakke med deg igjen. Hønefoss FTW ja. skjenner du snart alle gutta på hw, som er på samme alder som deg nåe eller? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Gud som jeg elsker deg! Bare så du veit det, det er gjensidig. Hey! Jeg eier Tonio! Du kan sikkert låne henne i blandt da, men... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 TSP: Du døde nettopp. Du er nå blokkert på MSN og jeg kommer aldri til å snakke med deg igjen. Tainted looove, nana, tainted loooove Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Det er greit tonio, dere jenter får lov til å bli sinna. Har bare godtatt det Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Gud som jeg elsker deg! Bare så du veit det, det er gjensidig. Hey! Jeg eier Tonio! Du kan sikkert låne henne i blandt da, men... Haha, slåss om det? Dæven så deilig det er med BrightRegulator på skjermen så seint på kvelden. Sparer øynene som f*. Endret 18. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Så sinna? Sikkert mensen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 skjenner du snart alle gutta på hw, som er på samme alder som deg nåe eller? TSP er en av de første jeg ble kjent med fra HW, etter TLZ og Bundy. @Eline: Det verste er at det virker som om alle forumjentene som er aktive har det for tiden. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Så sinna? Sikkert mensen. HaHa!!! :!: En sånn er det lenge siden jeg har hørt/sett Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Gud som jeg elsker deg! Bare så du veit det, det er gjensidig. Hey! Jeg eier Tonio! Du kan sikkert låne henne i blandt da, men... Haha, slåss om det? Nei? Dessuten. Hvordan har du tenkt til å gjøre det. Hvis du tar deg en tur innom her kan jeg sikkert banke deg litt, hvis du vil det.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 @Eline: Det verste er at det virker som om alle forumjentene som er aktive har det for tiden. Akkuratt det gutta elsker å høre om. Dere skulle hatt en egen tråd Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 HaHa!!! :!: En sånn er det lenge siden jeg har hørt/sett Lenge siden du har sett/hørt? Tonio: Ja, mulig det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Gud som jeg elsker deg! Bare så du veit det, det er gjensidig. Hey! Jeg eier Tonio! Du kan sikkert låne henne i blandt da, men... Haha, slåss om det? Nei? Dessuten. Hvordan har du tenkt til å gjøre det. Hvis du tar deg en tur innom her kan jeg sikkert banke deg litt, hvis du vil det.. Oslo er berre 8 timer herfra, så kan ta det til neste sommerferie. I mellomtida er Tonio mi, så kan du "banke" meg når eg er ferdig med ho. Tonio: Det kjem til å ende en gang uansett. Endret 18. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 HaHa!!! :!: En sånn er det lenge siden jeg har hørt/sett Lenge siden du har sett/hørt? Tonio: Ja, mulig det. Ja, husker et par av gutta pleide å si det til læreren i 7. klasse når hun var gretten :!: Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, husker et par av gutta pleide å si det til læreren i 7. klasse når hun var gretten :!: Ber jo om bråk når du spørr en jente om det, hvertfall hvis du har rett Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Det som er synd for Tomaten er at da Jonas solgte meg eide han meg ikke, så da kan ikke Tomaten ha kjøpt meg. Og det er ingen som eier meg, uansett hvor mange hæster og æsler dere har betalt. I morgen skal vi ta klassebilde.@__@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg