Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Off, det er morsomt med folk som bølleringer. Det husker jeg at jeg dreiv mye med før Utrolig morsomt! Ikke når det er jeg som blir ringt. Har en følelse av at en fra forumet er den skyldige. Var det ikke du som posta nr ditt her for noen dager siden? Da ber man jo om det PS: Se ut vindue ditt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 JuHu!!! Akkurat fått 6000,- kr til ny data! *DanseOgSynge* Ha ha ha... Juuhuu har akkurat brukt 8000 på ny data *føle seg fattig* Ha ha ha... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) JuHu!!! Akkurat fått 6000,- kr til ny data! *DanseOgSynge* Ha ha ha... Juuhuu har akkurat brukt 8000 på ny data *føle seg fattig* Ha ha ha... ser han som sikkert sitter på ny lapptopp EDIT: orsus: det er jo ikke værre en og gå på gulesider for og finne nr til tonio da Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 JuHu!!! Akkurat fått 6000,- kr til ny data! *DanseOgSynge* Ha ha ha... Juuhuu har akkurat brukt 8000 på ny data Er da ikke såå ille? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Off, det er morsomt med folk som bølleringer. Det husker jeg at jeg dreiv mye med før Utrolig morsomt! Ikke når det er jeg som blir ringt. Har en følelse av at en fra forumet er den skyldige. I see you, but you don't see me! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Off, det er morsomt med folk som bølleringer. Det husker jeg at jeg dreiv mye med før Utrolig morsomt! Ikke når det er jeg som blir ringt. Har en følelse av at en fra forumet er den skyldige. 22:06: Paranoia slår inn. Gud som jeg elsker deg! Og jeg postet nummeret mitt ja, men alle som gidder å bruke litt tid på gulesider el. kunne funnet det ut for lenge siden. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Noen som gidder å spame telefonen min litt eller (på det gamle nummert mitt: 93202477) *bytte simkort* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Gud som jeg elsker deg! Bare så du veit det, det er gjensidig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og jeg postet nummeret mitt ja, men alle som gidder å bruke litt tid på gulesider el. kunne funnet det ut for lenge siden. Ville trodd at hvis det var noen her så ville de skrytt av det Turt å titte ut av vinduet el? Begynner faktisk å bli mørt om natten nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Dæven, joachimR er smukk. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvorfor skal noen spamme deg ned? Edit: @Henrik Lied: Nåååh! Endret 18. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 han som sikkert sitter på ny lapptopp Lapptopp er digg *kose seg i senga* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da var skolebøker kjøpt! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) han som sikkert sitter på ny lapptopp Lapptopp er digg *kose seg i senga* ønsker meg og en sånn , hømm må bare få meg jobb først nå forlater eg datan , eg har forlengst postet for mye her i dag men fortvil ikke jeg kommer sikkert tilbake Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor skal noen spamme deg ned? Edit: @Henrik Lied: Nåååh! Gøyalt det (på nummer jeg egentilg ikke bruker, men har hatt simkortet mitt i lommeboka siden jeg bytta abo.) Da kan jeg spame tilbake Får ikke gjort det, har ikke penger på kortet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Edit: @Henrik Lied: Nåååh! Get a room Får ta ibruk noen av dine genniale sjekketrisk veit du henrik Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Henrik Lied: Nåååh! Eg veit, eg er en fløtepus. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) De greiene på nyhetene: Se ut av vinduet:De kunne se at folk ble opperert på sykehuset :o Og det merka de helt plutselig . Et sykehus er ikke ferdig på en natt liksom... edit: Tonio: Hva syns du om avataren min? Endret 18. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og det merka de helt plutselig . Et sykehus er ikke ferdig på en natt liksom... Var en student som sa ifra til nyhetene, siden skolen akkuratt har starta kan du vel tenke deg resten selv Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg vil herven prøve å holde meg i oppland/hedmark/akershus/oslo/vestfold/østfold/telemark/austagder/vestagder/rogaland/hordaland fra nå av (frem til mai, for da får jeg lappen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg