Carl M Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Btw; Får ofte krampe i låra..SYKT vondt..! Jeg tror jeg strakk rævva i gymmen på mandag, føltes iallefall slik, vondt på baksiden av låret og oppover når jeg gikk. Slå den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Nå legger jeg meg og ser en film. Er sliten etter operasjonen når jeg fjerna de der på side 11... Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg legger meg også nå. God natt da, små barn. Endret 10. mai 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sovet tre timer i natt, løpt Sognsvann, vært på trening OG hatt sex. Det er mer enn man burde på en hel dag. *utslitt* Så nå er det ingen sure miner fra meg... bare et slakt smil fordi jeg er så trøtt Carsten er en mann vi må høre på. Han er genial, og jeg vet selv at jeg er skyldig i å "bare si hva jeg skal ha til middag". Shame on me. Sov godt, og måtte SO4 leve Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sovet tre timer i natt, løpt Sognsvann, vært på trening OG hatt sex. På én dag? Jeg har greid og gå imot alle mine prinsipper. Jeg registrerte meg på Blink. Jaja, ikke verre enn å ikke bruke kontoen. Nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sovet tre timer i natt, løpt Sognsvann, vært på trening OG hatt sex. På én dag? Jeg har greid og gå imot alle mine prinsipper. Jeg registrerte meg på Blink. Jaja, ikke verre enn å ikke bruke kontoen. Ja. Superwoman eller hva? Har registrert meg på Blink jeg også. Deaktiverte meg samme dag. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg legger meg også nå. God natt da, små barn. ...Og det samme gjør jeg. Holder på å sovne, her jeg sitter. *Få barnslig idé ut fra den tropiske fruktens innlegg* God natt! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Deilig, akkurat hjemme fra ei dame jeg driver litt med nå kosing er kos hehe, god natt folkens. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ja. Superwoman eller hva? Har registrert meg på Blink jeg også. Deaktiverte meg samme dag. Minst. Heldigvis kan man slette kontoen på Blink, noe jeg gjorde. *puh* Ja, jeg er svak. Edit: NÅ legger jeg meg. God natt. Sorry for semi-spam. Endret 10. mai 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Luv Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hah, driver å styrer pcen til en kompiss ved hjelp av et slags remote desktop. Han skjønner ikke bæret.. Endret 10. mai 2005 av dD. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 i følge meg så bør loeve svare på gjestebok meldinga mi på min egen profil på blink Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nei fordi folk sitter å prater regelrett DRIT oppover. Bare se på den siden her... Tror nok ikke du skal være den som prater mest om å poste dritt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Kan dere for pokker ikke prate NORSK slik at man kan gjøre seg forstått på en ordentlig måte? Leser dere ikke retningslinjene/nettikette? Hah! Og det sier han som ikke vet forskjellen på å ro og å roe ned ("til dere ror ned spamminga!"). Sorry, men jeg tåler ikke folk som whiner om andres "feil", men ikke er noe bedre selv. Beklager at jeg lider av rettskrivingsfeil som jeg ikke kan noe for og at jeg har vært innom PPD og hele pakka, beklager. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 So3 var litt mer livlig enn dette.. *savne so3* jeg skal opp om 5 timer Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @@kd: det er forskjell på og ha litt stavefeil og skrive nerde slang.. @allesammen: Slutt og mas om SO3!! det er for faen meg akkurat det samme om tråden heter SO3 eller SO4 og om den har 5000 sider eller 18..! slutt å vær en gjeng sippete nerder and get over it. så der. dagens utblåsning. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Så skjedelig..Ingen på forumet... Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ingen? tror nok det er en god del her enda.. rundt klokka 5 er vel da det er minst liv her på forumet. akkurat den mellomfasen da oss nattvandrere legger oss og morgenfuglene står opp. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 joda, er her jeg. Men tar kvelden.. Det er noen som må fikse på 3 oppgaver på en uke. Hvis ikke dette går til helvete skal jeg nå jaggu meg klare to år til også.. Natt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) ingen? tror nok det er en god del her enda.. rundt klokka 5 er vel da det er minst liv her på forumet. akkurat den mellomfasen da oss nattvandrere legger oss og morgenfuglene står opp. Klokka er ikke 3 engang.. Edit : jeg har ferdig kjøpt forza motorsport so im oUT Endret 11. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg