Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 I kveld lurer eg kraftig på entrecote av et slag med ovnsbakte poteter og bernaisesaus. Og der ser man forskjellen på oss to Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 All matpraten deres og en saftig ananas gjorde meg sulten... Irriterende greie: Bruttern inviterer en kamerat hjem. Nå sitter de på rommet mitt og ser på TV. Er ikke noe bestemt de skal se på en gang, de bare sitter der. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hva bryr det deg da? det er da vel ikke du som sitter der og glaner.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 I kveld lurer eg kraftig på entrecote av et slag med ovnsbakte poteter og bernaisesaus. Og der ser man forskjellen på oss to Og den er at eg er glad i å lage mat, og det er ikkje du? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Og den er at eg er glad i å lage mat, og det er ikkje du? Kan da lage skikkelig mat innimellom jeg og, men jeg klarer også å spise fast food en uke i strekk. Jeg tilpasser meg omgivelsene *Esso* Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Og den er at eg er glad i å lage mat, og det er ikkje du? Kan da lage skikkelig mat innimellom jeg og, men jeg klarer også å spise fast food en uke i strekk. Jeg tilpasser meg omgivelsene *Esso* æsj, liker ikke fast food.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 æsj, liker ikke fast food.. Mat er mat sa kjærringa. Det går ned. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 æsj, liker ikke fast food.. Mat er mat sa kjærringa. Det går ned. ikke for og være sær/homo. men jeg tar heller en salat! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det noen som kan se på nyhetene på TV 2 for meg nå og sjekke hva det er ved den nyheten om han mannen som titta ut vinduet og fikk seg en overraskelse? Er så nysgjerrig og jeg får ikke sjekka det selv . Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 æsj, liker ikke fast food.. Mat er mat sa kjærringa. Det går ned. ikke for og være sær/homo. men jeg tar heller en salat! Salat er godt, men er for lite næring i det. Gøy å lage mat, men må ha noen å lage for føler jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det noen som kan se på nyhetene på TV 2 for meg nå og sjekke hva det er ved den nyheten om han mannen som titta ut vinduet og fikk seg en overraskelse?Er så nysgjerrig og jeg får ikke sjekka det selv . nå ble eg og nyskjerrig Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gøy å lage mat, men må ha noen å lage for føler jeg Deg selv? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg nektet meg selv å ta noe mat før jeg hadde begynt på stilen min, men jeg har spist én kiwi idag, og er på vanviddsgrensen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Deg selv? nåja, blir alltid for mye mat Mye mer koselig når man har noen å lage mat for Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg nektet meg selv å ta noe mat før jeg hadde begynt på stilen min, men jeg har spist én kiwi idag, og er på vanviddsgrensen. spis noe før du begynner, greier og kosentrere deg bedre da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har akkurat spist kalkunfilê med fløtepoteter og rødvinsaus NAM sier jeg bare Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Pkker, helvete, faen, rassaus, etc. Jeg har antakelig mista mobilen på skolen. Faen! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Et egg, litt vann og en pose brownies-pulver. Etter det litt i ovnen Det er saker Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Har akkurat spist kalkunfilê med fløtepoteter og rødvinsaus NAM sier jeg bare Ouh, det frista. Men det ser ikkje ut til å bli verken entrecote eller noe anna storslått i dag. Einaste eg har i kjøleskapet er en pakke karbonader og medflg. brød. Neptun: Og det merka du først NO? Endret 18. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har akkurat spist kalkunfilê med fløtepoteter og rødvinsaus NAM sier jeg bare Ouh, det frista. Men det ser ikkje ut til å bli verken entrecote eller noe anna storslått i dag. Einaste eg har i kjøleskapet er en pakke karbonader og medflg. brød. Neptun: Og det merka du først NO? Bah, her sitter jeg med vann i munnen pga. entrecote, kalkunfilet og gud vet hva, så kommer du med karbonader! FU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg