:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nærmeste jeg har er Rimi. ellers har jeg joker, arnes, og no kebabsjapper og pizza sjapper ( selv om det er et par km unna ) Arnes Lavpris ftw! (Det var du som bodde på Rælingen?) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvilken skole begynner du på? Bjerke. Hvor er det du går igjen? Elvebakken er best Måtte si hadet til en kamerat som flytter til trondheim på lørdag. Litt vemodig. Hvem skal jeg være sammen med i friminuttene nå. Det siste vi gjorde var å kaste flyet vårt utfor studentsiloen på cuba(Oslo). Det gikk ikke veldig bra. Det blåste for mye. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg tror jeg må slutte og spise finlandia snop , har vær småfull hele uken Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nærmeste jeg har er Rimi. ellers har jeg joker, arnes, og no kebabsjapper og pizza sjapper ( selv om det er et par km unna ) Arnes Lavpris ftw! (Det var du som bodde på Rælingen?) Jeg som bor i Rælingen ja. er litt langt til Arnes, men det gjør ingenting Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nærmeste (og eneste) statoil her er i Hønengata like ved skolen jeg går på. Er ikke kjempelangt, men det er nok at jeg sykler forbi der hver skoledag. Uansett så skal jeg legge bokbind på bøkene mine, snakkes sukkerklumper. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg tror jeg må slutte og spise finlandia snop , har vær småfull hele uken Har du vært edru før egentlig? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvilken skole begynner du på? Bjerke. Hvor er det du går igjen? Elvebakken er best Har egentlig mer lyst til å gå der. Det går ikke ann å bytte skole med noen andre nå? Skal flytte til byen om et halv år, sådet hadde vært greit. Søkte på Bjerke først siden det lå så nærme her hvor jeg bor nå. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 @lfred says: nå had re nesten smakt med sjoko mjølk ØB says: du sier noe. esso 30 min? @lfred says: ja @lfred says: høhø ØB says: Grøøøt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) jeg tror jeg må slutte og spise finlandia snop , har vær småfull hele uken Har du vært edru før egentlig? faen var det så opplagt EDIT: jeg føler at jeg har vært her extremt mye i dag Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ø.B. Jeg vil smake den sjokomelka ass! Esso i morgen? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvilken skole begynner du på? Bjerke. Hvor er det du går igjen? Elvebakken er best Har egentlig mer lyst til å gå der. Det går ikke ann å bytte skole med noen andre nå? Skal flytte til byen om et halv år, sådet hadde vært greit. Søkte på Bjerke først siden det lå så nærme her hvor jeg bor nå. Du kunne jo stått på venteliste, men siden du hadde bjerke som førstevalg blir det nok værre. Tulling Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ø.B. Jeg vil smake den sjokomelka ass! Esso i morgen? Den er så god at man bare dævver uten å ha fått forbredt seg først. Men tåler du det såh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Overdose av sjokomelk, skandale. ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg har btw søkt på jobb nå , to stykker faktisk som data selger hos lefdal og som lager arbeider hos lefdal Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Statoil for faen! Wrap koster 20,-. 59,- for to pizzaslices med en halv liter brus. Mmmmm. To pizzaslices og en halvliter brus (59,-) * 30 = 1779kr, og eg får 3450kr i månaden av den forbanna staten som ikkje vil gi meg lån. Dvs.: Eg hadde brukt over halve stipendet mitt på mat i månaden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare et måltid om dagen? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare et måltid om dagen? Haha, greitt, viss alle måltida mine skulle bestått av Statoilmat måtte eg brukt heile lånet som eg ikkje får. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare et måltid om dagen? Var en dag jeg brukte ca 3-400 på esso Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare et måltid om dagen? Var en dag jeg brukte ca 3-400 på esso hvorfor ikke heller gå på lidl og kjøpe inn til et festmåltid av _klasse_? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare et måltid om dagen? Var en dag jeg brukte ca 3-400 på esso hvorfor ikke heller gå på lidl og kjøpe inn til et festmåltid av _klasse_? Evt. Coop. I kveld lurer eg kraftig på entrecote av et slag med ovnsbakte poteter og bernaisesaus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg