Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken skole begynner du på?

Bjerke. Hvor er det du går igjen?

Elvebakken er best :cool:

Måtte si hadet til en kamerat som flytter til trondheim på lørdag. Litt vemodig. Hvem skal jeg være sammen med i friminuttene nå.

Det siste vi gjorde var å kaste flyet vårt utfor studentsiloen på cuba(Oslo). Det gikk ikke veldig bra. Det blåste for mye. :cry:

Lenke til kommentar
Nærmeste jeg har er Rimi. ellers har jeg joker, arnes, og no kebabsjapper og pizza sjapper ( selv om det er et par km unna :p )

Arnes Lavpris ftw! :w00t:

(Det var du som bodde på Rælingen?)

Jeg som bor i Rælingen ja. er litt langt til Arnes, men det gjør ingenting :wee:

Lenke til kommentar

Har egentlig mer lyst til å gå der. Det går ikke ann å bytte skole med noen andre nå? Skal flytte til byen om et halv år, sådet hadde vært greit. Søkte på Bjerke først siden det lå så nærme her hvor jeg bor nå.

Lenke til kommentar
jeg tror jeg må slutte og spise finlandia snop , har vær småfull hele uken :p

Har du vært edru før egentlig? :hmm:

faen var det så opplagt

EDIT: jeg føler at jeg har vært her extremt mye i dag :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Har egentlig mer lyst til å gå der. Det går ikke ann å bytte skole med noen andre nå? Skal flytte til byen om et halv år, sådet hadde vært greit. Søkte på Bjerke først siden det lå så nærme her hvor jeg bor nå.

Du kunne jo stått på venteliste, men siden du hadde bjerke som førstevalg blir det nok værre.

Tulling :p

Lenke til kommentar
Statoil for faen! Wrap koster 20,-. :)

59,- for to pizzaslices med en halv liter brus. Mmmmm.

To pizzaslices og en halvliter brus (59,-) * 30 = 1779kr, og eg får 3450kr i månaden av den forbanna staten som ikkje vil gi meg lån. Dvs.: Eg hadde brukt over halve stipendet mitt på mat i månaden. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...