Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? ikke helt godt og si , er jo bare små barn der uansett Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? ikke helt godt og si , er jo bare små barn der uansett Holder ikke du til der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vel, nå stikker jeg en tur på Rimi og kjøper meg noe å gnaske på. Har du ikke lært noen ting av SO!? Statoil for faen! Wrap koster 20,-. 59,- for to pizzaslices med en halv liter brus. Mmmmm. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ikke alle som har statoil rett ved seg fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Off, nettet er så ustabilt!>.< Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? ikke helt godt og si , er jo bare små barn der uansett Holder ikke du til der? Jo? -- Wrap for 20 spenn? Vel, jeg er bare godtesulten. Uansett er Statoil laaangt unna. *sette seg på sykkelen* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. Tihi. Neida, jeg kommer nok ikke til å bytte tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Jeg spurte læreren, og det var faktisk mulig å bytte mellom, ettersom ingen står på venteliste. Men, jeg kommer ikke til å bytte tilbake til B-språk. Jeg bytter til C-språk i morgen, og går der i to år. Egentlig skal man gå tre år C-språk, men så velger jeg Økonomi på tredje året. Da slipper jeg ett år med tysk. Tihi. Jeg er et år i Frankrike og kommer sannsynligvis VELDIG lett igjennom fransk b-språk på andreåret du tar det vell nesten som a språk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ikke alle som har statoil rett ved seg fredrikrb Ikke? Trodde alle hadde Statoil i nærheten, jeg? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg har esso et par veier nedi her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. Tihi. Neida, jeg kommer nok ikke til å bytte tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Jeg spurte læreren, og det var faktisk mulig å bytte mellom, ettersom ingen står på venteliste. Men, jeg kommer ikke til å bytte tilbake til B-språk. Jeg bytter til C-språk i morgen, og går der i to år. Egentlig skal man gå tre år C-språk, men så velger jeg Økonomi på tredje året. Da slipper jeg ett år med tysk. Tihi. Jeg er et år i Frankrike og kommer sannsynligvis VELDIG lett igjennom fransk b-språk på andreåret du tar det vell nesten som a språk Ikke etter et år nei. Kanskje hvis jeg hadde vært der i tre år. De norske som skal være i Frankrike i tre år skal ta morsmålseksamen i slutten av 2.året. Stakkars dem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? ikke helt godt og si , er jo bare små barn der uansett Holder ikke du til der? jo men jeg sjekker ikke da er bare veldig gla i og vise meg selv fram Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg har esso et par veier nedi her <3 On the run i tillegg? Kjøp ostepølse med bacon. Nam! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ah! Drittdotter. Nå har jeg lyst til å sykle til Statoil, men det er langt! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ah! Drittdotter. Nå har jeg lyst til å sykle til Statoil, men det er langt! go for it , men lag en worklog , og ta masse bilder av expedisjonen , husk og pakk bra og det er ikke no skam i og snu Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er no britney spears ting på tv. og når hu skal snu kamera å snakke, kan man ca se nesehåra hennes :!: Satan å teit program Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ah! Drittdotter. Nå har jeg lyst til å sykle til Statoil, men det er langt! Vurderer å ta bilen, men er såå slitsomt å gi gass osv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ikke alle som har statoil rett ved seg fredrikrb Ikke? Trodde alle hadde Statoil i nærheten, jeg? Nærmeste jeg har er Rimi. ellers har jeg joker, arnes, og no kebabsjapper og pizza sjapper ( selv om det er et par km unna ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ah! Drittdotter. Nå har jeg lyst til å sykle til Statoil, men det er langt! go for it , men lag en worklog , og ta masse bilder av expedisjonen , husk og pakk bra og det er ikke no skam i og snu Kom på at jeg skal på Bislett i morgen, så jeg får heller vente til da. Eller... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er no britney spears ting på tv. og når hu skal snu kamera å snakke, kan man ca se nesehåra hennes :!: Satan å teit program Hadde du virkelig forventa no annet? Hu er alltid vært rar, og faker alt. hu ekke mye "normalt" som noen ville kallt det forran kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg