Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. :)

Tihi. Neida, jeg kommer nok ikke til å bytte tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Jeg spurte læreren, og det var faktisk mulig å bytte mellom, ettersom ingen står på venteliste. Men, jeg kommer ikke til å bytte tilbake til B-språk.

 

Jeg bytter til C-språk i morgen, og går der i to år. Egentlig skal man gå tre år C-språk, men så velger jeg Økonomi på tredje året. Da slipper jeg ett år med tysk. Tihi.

Jeg er et år i Frankrike og kommer sannsynligvis VELDIG lett igjennom fransk b-språk på andreåret :p

du tar det vell nesten som a språk :p

Lenke til kommentar
Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. :)

Tihi. Neida, jeg kommer nok ikke til å bytte tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Jeg spurte læreren, og det var faktisk mulig å bytte mellom, ettersom ingen står på venteliste. Men, jeg kommer ikke til å bytte tilbake til B-språk.

 

Jeg bytter til C-språk i morgen, og går der i to år. Egentlig skal man gå tre år C-språk, men så velger jeg Økonomi på tredje året. Da slipper jeg ett år med tysk. Tihi.

Jeg er et år i Frankrike og kommer sannsynligvis VELDIG lett igjennom fransk b-språk på andreåret :p

du tar det vell nesten som a språk :p

Ikke etter et år nei. Kanskje hvis jeg hadde vært der i tre år.

De norske som skal være i Frankrike i tre år skal ta morsmålseksamen i slutten av 2.året. Stakkars dem :p

Lenke til kommentar
Ah! Drittdotter. Nå har jeg lyst til å sykle til Statoil, men det er langt!

go for it , men lag en worklog , og ta masse bilder av expedisjonen , husk og pakk bra

 

 

og det er ikke no skam i og snu

Kom på at jeg skal på Bislett i morgen, så jeg får heller vente til da. ;)

 

Eller...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...