Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Thea ser bra ut. EOD. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Men egentlig er du forran dataen hele tiden. Jeg våkner iallefall ikke med forumfolk i stua jeg da Rofl! :!: Endret 18. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Ja, synes hun kan klare bedre enn det Jeg var såpass treig at inlegget mistet all mening :!: Endret 18. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nei nå føler jeg for en joggetur snart *Nytt og bedre menneske* Who's with me! Ingen? neivel, tusler bort til statoil og dytter nedpå en sjokomelk jeg da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 pizzaen min står straks i ovnen <3 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? Har den? *titte etter* -- I morgen har jeg tyskprøve. Tredje skoledag, og prøve. Det er "koz"! Da burde du kanskje øve deg litt til den prøven i stedet for å sitte her? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 pizzaen min står straks i ovnen <3 Arrg! Lyst på pizza jeg også. Eller noe annet dritt. Men det er ikke noen døgnåpne steder her i nærheten som jeg kan gå til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) I morgen har jeg tyskprøve. Tredje skoledag, og prøve. Det er "koz"! Da burde du kanskje øve deg litt til den prøven i stedet for å sitte her? Nei. Jeg bytter til C-språk i morgen, og så bytter jeg tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Det er nemlig bare B-språk-elever som skal til Berlin, og bare de som har prøve i morgen også. Endret 18. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Det er no britney spears ting på tv. og når hu skal snu kamera å snakke, kan man ca se nesehåra hennes :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) I morgen har jeg tyskprøve. Tredje skoledag, og prøve. Det er "koz"! Da burde du kanskje øve deg litt til den prøven i stedet for å sitte her? Nei. Jeg bytter til C-språk i morgen, og så bytter jeg tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Det er nemlig bare B-språk-elever som skal til Berlin, og bare de som har prøve i morgen også. Og dette liker lærene at du gjør? Bytter i mellom osv. altså. På skolen jeg skulle begynne på hadde ikke folk fått blitt med på slike ting hvis de hadde byttet fram og tilbake, eventuelt ganske enkelt ikke fått lov til å bytte. Endret 18. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Spiser lammeburger jeg De hadde ikke flere biffburgere Godt, men smaker litt sært, spiste pizza ista Lenge siden jeg har vært SÅ usund :S Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 I morgen har jeg tyskprøve. Tredje skoledag, og prøve. Det er "koz"! Da burde du kanskje øve deg litt til den prøven i stedet for å sitte her? Nei. Jeg bytter til C-språk i morgen, og så bytter jeg tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Det er nemlig bare B-språk-elever som skal til Berlin, og bare de som har prøve i morgen også. Og dette liker lærene at du gjør? Bytter i mellom osv. altså. Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og dette liker lærene at du gjør? Bytter i mellom osv. altså. Nei. Og? -- Fredrik, kom frem! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sånn. En stykk kyllingwrap fortært. Takk, Statoil. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og dette liker lærene at du gjør? Bytter i mellom osv. altså. Nei. Og? -- Fredrik, kom frem! Du har jo ikke nødvendigvis krav på å få dra til Berlin, ergo er det ikke sikkert at du får lov hvis du bytter i mellom osv. Sier jo litt om innstillingen din også... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. Tihi. Neida, jeg kommer nok ikke til å bytte tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Jeg spurte læreren, og det var faktisk mulig å bytte mellom, ettersom ingen står på venteliste. Men, jeg kommer ikke til å bytte tilbake til B-språk. Jeg bytter til C-språk i morgen, og går der i to år. Egentlig skal man gå tre år C-språk, men så velger jeg Økonomi på tredje året. Da slipper jeg ett år med tysk. Tihi. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, farksken heller, det er slaskete oppførsel. Gjør som alle andre normale folk og gjør lekser, prøver og slikt i stedet for å sitte her. På den måten slipper du å bytte mellom B og C-språk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Det er vel i grunn ikke lov, men det er jo mulig læreren(e) har et godt øye til han da. Tihi. Neida, jeg kommer nok ikke til å bytte tilbake til B-språk når vi skal til Berlin. Jeg spurte læreren, og det var faktisk mulig å bytte mellom, ettersom ingen står på venteliste. Men, jeg kommer ikke til å bytte tilbake til B-språk. Jeg bytter til C-språk i morgen, og går der i to år. Egentlig skal man gå tre år C-språk, men så velger jeg Økonomi på tredje året. Da slipper jeg ett år med tysk. Tihi. Jeg er et år i Frankrike og kommer sannsynligvis VELDIG lett igjennom fransk b-språk på andreåret Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Vel, tysk er et drittfag. Instillingen min er ræva til drittfag. Vel, nå stikker jeg en tur på Rimi og kjøper meg noe å gnaske på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg