sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Anette! Endret 18. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når du har vært utro betyr det jo bare at du får deg noe :] Og folk klager på min innstilling angående smisking? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ååååh, blir gal av moren min. Jeg kjøpte en Yoplaitsmoothie med bringebær én fuckings gang, nå har hun kjøpt fem den siste måneden fordi hun tror jeg liker det. Kanskje en idé å si ifra at jeg egentlig ikke liker det snart. Henrik: Thank you. Sprettrumpe eier. Akkurat sånn er moren min og! Men hvor er det rumpebilder? Tror jeg har gått glipp av noe her nå.. Og ikke minst: GRATULERER MED DAGEN!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må jo ha på den da. Viktig det. Hvorfor det? Den kommer jo ikke opp når jeg endrer status fra borte til pålogget. Du er alltid på uansett ditt monster Det er jeg ikke! Og i motsetning til deg lyger jeg ikke om statusen heller. Pfft, du svarer virkelig aldri når du har status borte... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men hvor er det rumpebilder? Tror jeg har gått glipp av noe her nå.. http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4693485 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Men egentlig er du forran dataen hele tiden. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men hvor er det rumpebilder? Tror jeg har gått glipp av noe her nå.. Vil ikke akkurat kalle det et rumpebilde slik som andre her men hun har nå et i rpp av seg selv Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Men egentlig er du forran dataen hele tiden. BUSTED! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Men egentlig er du forran dataen hele tiden. Jeg våkner iallefall ikke med forumfolk i stua jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Men egentlig er du forran dataen hele tiden. Jeg våkner iallefall ikke med forumfolk i stua jeg da Det skal jeg fikse på... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Rompebilde? Hvor er rompa? Endret 18. august 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Jeg hadde 7 fransktimer på rad i dag... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Men egentlig er du forran dataen hele tiden. Jeg våkner iallefall ikke med forumfolk i stua jeg da Auch. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Jeg hadde 7 fransktimer på rad i dag... Takk. Du gjorde nå livet verdt å leve for meg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? Det er vel berre et resultat av vårt mannsdominerte samfunn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? Har den? *titte etter* -- I morgen har jeg tyskprøve. Tredje skoledag, og prøve. Det er "koz"! Endret 18. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? Har den ikke alltid vært det? Syntes ikke det var noe rumpebilde akkurat nei, og ikke for å disse deg Thea men du trenger ikke være så tynn du er for å se bra ut Tror du hadde kledd å ikke vært med i bli sunnere klubben. Men det er nå bare min mening da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor har RPP blitt sjekketråd? Har den ikke alltid vært det? Syntes ikke det var noe rumpebilde akkurat nei, og ikke for å disse deg Thea men du trenger ikke være så tynn du er for å se bra ut Tror du hadde kledd å ikke vært med i bli sunnere klubben. Men det er nå bare min mening da. Helt enig, men Thea er veldig pen sånns om hun er nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg