PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Yehey! Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Aaaarh, føler meg skikkelig verdsatt som menneske nå... Verre enn meg det... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da jeg har hatt masse problemer(les slått pcen en del) etter formatering. Så skal jeg ta backup igjen. Også formatere driten på nytt igjen, jeg digger dette.. lykke til Tusen takk, det trenger jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! *Trøste* oh, the sadness edit: men seriøst, kjipt. Endret 18. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Yehey! Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Aaaarh, føler meg skikkelig verdsatt som menneske nå... Bah. Seriøst be henne reise til helvete, hun virker virkelig ikke verdt det på meg. Kos deg med anette du Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Ey, du fortjener noe mye bedre enn en horete sklie. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Gleder meg til å se magen til Joachim! Da skal det feires. Kebab? Neh..vet ikke. Er litt skeptisk til rottekjøtt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Verre enn meg det... Du var bare utro to ganger? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Be right back! Statoil. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Be right back! Statoil. Godt å vite du forsvinner Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Verre enn meg det... Du var bare utro to ganger? Og hun var utro desto mer, uten å innrømme det.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Be right back! Statoil. Førstemann Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Når du har vært utro betyr det jo bare at du får deg noe :] Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og hun var utro desto mer, uten å innrømme det.... Du tok tydeligvis ikke spøken. Whatever. Ey, "og hun var desto mer utro"? Høres ut som et svært sundt og godt forhold dere to hadde, Joachim. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! *Trøste* oh, the sadness edit: men seriøst, kjipt. Er det...skikkelig kjipern. Satser på at fåtall av jenter er slik.... *trøstes av Ø.B.* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Skikkelig dårlig gjort. Uansett så fortjener du noe bedre enn en billig tøyte som henne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Be right back! Statoil. Førstemann Gått over til konkurrenten? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Skikkelig dårlig gjort. Uansett så fortjener du noe bedre enn en billig tøyte som henne. Satser på det... Anette for life! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Må jo ha på den da. Viktig det. Hvorfor det? Den kommer jo ikke opp når jeg endrer status fra borte til pålogget. Du er alltid på uansett ditt monster Det er jeg ikke! Og i motsetning til deg lyger jeg ikke om statusen heller. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Be right back! Statoil. Førstemann Gått over til konkurrenten? Jwg har statoilkopp Edit: Tonio, jeg har alltid på away. Liker å ha muligheten til ikke å svare Endret 18. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og hun var utro desto mer, uten å innrømme det.... Du tok tydeligvis ikke spøken. Whatever. Ey, "og hun var desto mer utro"? Høres ut som et svært sundt og godt forhold dere to hadde, Joachim. Jaja, vi hadde det fint, tror jeg... Innimellom ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg