Litejk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eg finn ikkje att kameraet mitt. Finn du ikkje kamera ditt du nei, det var synd, eg håpar godt at du finn det att... Lykke til med leiting av kamera Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eg finn ikkje att kameraet mitt. Sånt brukar eg også å slite med. Orden kan være ein fin ting. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste! hvordan kan du si sånn? selv om pcen har nerver av stål, trenger du ikke rakke ned på den med falske beskyldninger! hmm, nei jeg beklager, har sakt unnskyld til pcen, og hun sa unnskyld til meg og, for at hu ikke hadde sakt at det ikke var hennes feil hehe, ble ikke alt bedre? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste! hvordan kan du si sånn? selv om pcen har nerver av stål, trenger du ikke rakke ned på den med falske beskyldninger! hmm, nei jeg beklager, har sakt unnskyld til pcen, og hun sa unnskyld til meg og, for at hu ikke hadde sakt at det ikke var hennes feil hehe, ble ikke alt bedre? Jo! det føltes pluttselig ut som eg hadde 512 mb minne meir! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eg finn ikkje att kameraet mitt. Sånt brukar eg også å slite med. Orden kan være ein fin ting. Har akkurat flytta inn, og alt er tilsynelatande ryddig. I beste fall gløymte eg det heime, men tviler egentlig litt på det òg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det har jeg ikke sagt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det har jeg ikke sagt... Måtte blokke deg på msn fordi du hadde et fælt bilde av deg i bar overkropp som dukka opp hver gang du logga på. sorry Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det har jeg ikke sagt... Måtte blokke deg på msn fordi du hadde et fælt bilde av deg i bar overkropp som dukka opp hver gang du logga på. sorry Hahaha! Hvorfor ikke bare skru av den irriterende pop-upen som kommer når folk logger seg på? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har søtere bilde av han enn det så, haha! Men ikke quote så jæskli mye. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har søtere bilde av han enn det så, haha! Men ikke quote så jæskli mye. qute FTW Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hahaha! Hvorfor ikke bare skru av den irriterende pop-upen som kommer når folk logger seg på? Må jo ha på den da. Viktig det. Jaja jeg ble sulten igjen jeg.. hmm Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må jo ha på den da. Viktig det. Hvorfor det? Den kommer jo ikke opp når jeg endrer status fra borte til pålogget. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Anette_! Har du sett bilde av mi brannmann-Anette? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må jo ha på den da. Viktig det. Hvorfor det? Den kommer jo ikke opp når jeg endrer status fra borte til pålogget. Du er alltid på uansett ditt monster Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Da jeg har hatt masse problemer(les slått pcen en del) etter formatering. Så skal jeg ta backup igjen. Også formatere driten på nytt igjen, jeg digger dette.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gleder meg til å se magen til Joachim! Da skal det feires. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Da jeg har hatt masse problemer(les slått pcen en del) etter formatering. Så skal jeg ta backup igjen. Også formatere driten på nytt igjen, jeg digger dette.. lykke til Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gleder meg til å se magen til Joachim! Da skal det feires. Kebab? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Yehey! Eksen hadde visst vært utro mot meg med 6 forskjellige når vi var sammen! Aaaarh, føler meg skikkelig verdsatt som menneske nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg