Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pleier bare og spise brødet jeg, ikke bruke det som toalettpapir.. ;)

Det skal da smake godt likevel. Mat skal smake.

Er egentlig ganske glad i å lage mat (berre spør MrBerg, vi har masse matprat på MSN :p), men kjøkkenet her er laangt i fra så tiltrekkande som det hos foreldra mine, så det blir kun middag som er varm mat. Resten av dagen går det på skive med syltetøy eller ost/skinke.

Lenke til kommentar
Når kommer den nye versjonen av forumet? Noen som vet?

Support?

Jeg vet ikke, tror ingen andre gjør det heller.

Du vet, jeg liker å leve i gråsonen. Tenkte jeg skulle ta'n helt ut, og tilføre noe som kanskje kunne være support her i so4. ^^

Neida, bare lurte, jeg.

Lenke til kommentar
pleier bare og spise brødet jeg, ikke bruke det som toalettpapir.. ;)

Det skal da smake godt likevel. Mat skal smake.

Er egentlig ganske glad i å lage mat (berre spør MrBerg, vi har masse matprat på MSN :p), men kjøkkenet her er laangt i fra så tiltrekkande som det hos foreldra mine, så det blir kun middag som er varm mat. Resten av dagen går det på skive med syltetøy eller ost/skinke.

mamma er kokk :love:

Lenke til kommentar
Btw: er msn nede? kommer ikke inn :(

Up and running :)

Samme her,

men er rart det med msn, det er ALLTID slik at det funker når jeg lissom MÅ innpå

:no:

Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste!

hvordan kan du si sånn? selv om pcen har nerver av stål, trenger du ikke rakke ned på den med falske beskyldninger! :nei:

Lenke til kommentar

Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste!

hvordan kan du si sånn? selv om pcen har nerver av stål, trenger du ikke rakke ned på den med falske beskyldninger! :nei:

hmm, nei jeg beklager, har sakt unnskyld til pcen, og hun sa unnskyld til meg og, for at hu ikke hadde sakt at det ikke var hennes feil ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...