Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Baker`n var stengt, og ikkje faen om eg handler brød på en dagligvarebutikk. Tørt og jævlig der. Derfor det er så fint med dame som har utdannelse som baker Min koke utdannelse + hennes baker utdannels = Ownage Snobb... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 pleier bare og spise brødet jeg, ikke bruke det som toalettpapir.. Det skal da smake godt likevel. Mat skal smake. Er egentlig ganske glad i å lage mat (berre spør MrBerg, vi har masse matprat på MSN ), men kjøkkenet her er laangt i fra så tiltrekkande som det hos foreldra mine, så det blir kun middag som er varm mat. Resten av dagen går det på skive med syltetøy eller ost/skinke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Detta kan umulig være JoachimRhttp://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4693828 posten er sletter eller flyttet ?? Bildet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Detta kan umulig være JoachimRhttp://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4693828 posten er sletter eller flyttet ?? Greit, dere bad om det. Maven min kommer soon. hæ ??? Jeg er stygggere enn narkomane-tiggeren jeg postet... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når kommer den nye versjonen av forumet? Noen som vet? Support? Jeg vet ikke, tror ingen andre gjør det heller. Du vet, jeg liker å leve i gråsonen. Tenkte jeg skulle ta'n helt ut, og tilføre noe som kanskje kunne være support her i so4. ^^ Neida, bare lurte, jeg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 pleier bare og spise brødet jeg, ikke bruke det som toalettpapir.. Det skal da smake godt likevel. Mat skal smake. Er egentlig ganske glad i å lage mat (berre spør MrBerg, vi har masse matprat på MSN ), men kjøkkenet her er laangt i fra så tiltrekkande som det hos foreldra mine, så det blir kun middag som er varm mat. Resten av dagen går det på skive med syltetøy eller ost/skinke. mamma er kokk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Detta kan umulig være JoachimRhttp://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4693828 posten er sletter eller flyttet ?? Bildet. Uten den teksten.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Når kommer den nye versjonen av forumet? Noen som vet? I følge Ueland er den Rett Rundt Hjørnet (RRH). Endret 18. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det bildet er slettet vennen min! Tok det som faktisk lå ute fortsatt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Btw: er msn nede? kommer ikke inn Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når kommer den nye versjonen av forumet? Noen som vet? I følge Ueland er den Rett Rundt Hjørnet (RRH). Men det har han vel sagt en stund. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Btw: er msn nede? kommer ikke inn Up and running Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Btw: er msn nede? kommer ikke inn Up and running Her også!=D Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Btw: er msn nede? kommer ikke inn Up and running Samme her, men er rart det med msn, det er ALLTID slik at det funker når jeg lissom MÅ innpå Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når kommer den nye versjonen av forumet? Noen som vet? I følge Ueland er den Rett Rundt Hjørnet (RRH). Men det har han vel sagt en stund. Ja. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ah..la og glede oss til det da. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Btw: er msn nede? kommer ikke inn Up and running Samme her, men er rart det med msn, det er ALLTID slik at det funker når jeg lissom MÅ innpå Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste! hvordan kan du si sånn? selv om pcen har nerver av stål, trenger du ikke rakke ned på den med falske beskyldninger! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Detta kan umulig være JoachimRhttp://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4693828 posten er sletter eller flyttet ?? Greit, dere bad om det. Maven min kommer soon. hæ ??? Jeg er stygggere enn narkomane-tiggeren jeg postet... er det nå vi skal si "Neida, du er ikke stygg " ellernoe i den dur? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eg finn ikkje att kameraet mitt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er nesten litt skummelt! Kanskje datamaskinen er ond og vil deg det verste! hvordan kan du si sånn? selv om pcen har nerver av stål, trenger du ikke rakke ned på den med falske beskyldninger! hmm, nei jeg beklager, har sakt unnskyld til pcen, og hun sa unnskyld til meg og, for at hu ikke hadde sakt at det ikke var hennes feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg