PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg sa jeg følte meg sånn. Er det advarselsgrunnlag? Ja, for det var jo ikke bilde av deg selv. SnøHUND_ på samme siden: Ok nå har eg slettet 6-7poster uten bilder. forsetter denne postingen uten "recent" bilder så blir det warn! Er det et krav? Tror det bildet der er mer delikat enn maven min for øyeblikket. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Du er tøff. Det er ikke du. Er han vel! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 De på den ''listen'' er facister, nynazister, grinebitere, mammadalter, gærninger og mordere, alle sammen, i mitt nabolag! *Flytte* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg sa jeg følte meg sånn. Er det advarselsgrunnlag? Ja, for det var jo ikke bilde av deg selv. SnøHUND_ på samme siden: Ok nå har eg slettet 6-7poster uten bilder. forsetter denne postingen uten "recent" bilder så blir det warn! Er det et krav? Tror det bildet der er mer delikat enn maven min for øyeblikket. Ja du føler vel alternativet er å ta bildet av magen din Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Du er tøff. Det er ikke du. Er han vel! Personen på avateren til fredrikrb er veldig deilig og tøff EDIT: "Tøff" sku det ver, men røff er han også! Endret 18. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Du er tøff. Det er ikke du. Er han vel! Fredrik <3 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Bare meg, eller er alle som heter Roger litt weird?Jeg kjenner to, og begge er helt skrudd. Kan det ha noe med navnet å gjøre? Jeg vet ihvertfall at hvis du heter Jonny eller Ronny, så ender du opp i fengsel (fakta). Kjente en som het Roger, han var skrudd. En som het Ronny, han drepte nesten seg selv med en kawasaki. En som het Jonny, fotballtalent, med måtte slutte fordi han skulle begynne og røyke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 En som het Ronny, han drepte nesten seg selv med en kawasaki. Riktig verktøy i hvert fall! Det skal han ha. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 En som het Ronny, han drepte nesten seg selv med en kawasaki. Riktig verktøy i hvert fall! Det skal han ha. Kawasaki? Wass er det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Point proven, case closed. Roger = skrudd Jonny/Ronny = pøbel/bankraner/Brann-supporter Fredrik = tvilsom Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 En som het Ronny, han drepte nesten seg selv med en kawasaki. Riktig verktøy i hvert fall! Det skal han ha. Kawasaki? Wass er det? Google it. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Kawasaki, nam. MC. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 En som het Jonny, fotballtalent, med måtte slutte fordi han skulle begynne og røyke. Det er sånt som det der som gjør meg flau over å være menneske. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 En som het Jonny, fotballtalent, med måtte slutte fordi han skulle begynne og røyke. Det er sånt som det der som gjør meg flau over å være menneske. Fredrik, gjem deg! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 What!? Jeg har da ikke gjort sånt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) What!? Jeg har da ikke gjort sånt. 8.Du skal ikke vitne falskt mot din neste Endret 18. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Altså, seriøst. Jeg lover dere, jeg har aldri noen gang gått på fotball. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Fredrik, du er ute på tynn is nå... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Tappert forsøk, Fred, men du er eid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg