Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 faen å mye drit dem kan putte i disse "ferdigbyggde" pc'er...trodde jeg skulle kose meg med den nye bærbare, men nei, har sitte å avinstallert i flere timer nå Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For å ta det som han fyren i reklama: Grundig, åssen føler du deg nå? Småirritert. Sliten. Litt trøtt. Sugen på Coca Cola. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For å ta det som han fyren i reklama: Grundig, åssen føler du deg nå? Småirritert. Sliten. Litt trøtt. Sugen på Coca Cola. Hm, ikkje deprimert, lei deg osv. altså? Bra det da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 faen å mye drit dem kan putte i disse "ferdigbyggde" pc'er...trodde jeg skulle kose meg med den nye bærbare, men nei, har sitte å avinstallert i flere timer nå Hø? Hva er det som ligger inne som du ikke vil ha? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 faen å mye drit dem kan putte i disse "ferdigbyggde" pc'er...trodde jeg skulle kose meg med den nye bærbare, men nei, har sitte å avinstallert i flere timer nå Hø? Hva er det som ligger inne som du ikke vil ha? Alt fra Itunes til works og norton...masse ubrukelige programmer... Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Skule er forresten gøy no, VGS eig. Lurer på hvordan det blir.. Earendil, er du syk eller no? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 faen å mye drit dem kan putte i disse "ferdigbyggde" pc'er...trodde jeg skulle kose meg med den nye bærbare, men nei, har sitte å avinstallert i flere timer nå Hø? Hva er det som ligger inne som du ikke vil ha? Alt fra Itunes til works og norton...masse ubrukelige programmer... Uff, sender dei med deg noe som muliggjør musikk og brevskriving, i tillegg til et program for å passe på at PCen er frisk? Idioti. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Haddis: som oftest er der like greit å starte helt på nytt Nå skal jeg snart til nordstrand.. ut å lufte bikkja til søss og typen.. er barnevakt for han siden de skulle bort.. *digge den hunden * Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 AnAnAs: Satan, du har pen rompe! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Earendil, er du syk eller no? Har aldri sagt at eg er heilt normal, nei. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ååååh, blir gal av moren min. Jeg kjøpte en Yoplaitsmoothie med bringebær én fuckings gang, nå har hun kjøpt fem den siste måneden fordi hun tror jeg liker det. Kanskje en idé å si ifra at jeg egentlig ikke liker det snart. Henrik: Thank you. Sprettrumpe eier. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 AnAnAs: Satan, du har pen rompe! Kan ikke se at den trenger å bli noe sunnere hvertfall Er nok bare å velte seg i godis for din del Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Uff, sender dei med deg noe som muliggjør musikk og brevskriving, i tillegg til et program for å passe på at PCen er frisk? Idioti. Morsom du er Har egen programvare som jeg vil ha som Trend, Mediamonkey og seff office Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hmm jeg kjøpte Farris på Esso i dag. *Flink* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 AnAnAs: Satan, du har pen rompe! Har hun? kor? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Uff, sender dei med deg noe som muliggjør musikk og brevskriving, i tillegg til et program for å passe på at PCen er frisk? Idioti. Morsom du er Har egen programvare som jeg vil ha som Trend, Mediamonkey og seff office format x: ? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sprettrumpe eier. Du har visst skjønt det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 AnAnAs: Satan, du har pen rompe! Har hun? kor? På baksiden, i enden av ryggraden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 hehe @ fredrikrb. nå finnes det et nytt bilde av meg "im wild" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 AnAnAs: Satan, du har pen rompe! Har hun? kor? På baksiden, i enden av ryggraden. Wrong, it's in my hands.. Eeeexcellent. Løkkecup imorgen kveld, jeg gleder meg intenst. Jeg satser mitt rykte på at vi vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg