Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nei, jeg er ikke tøff. Og det har aldri falt meg inn å prøve å være tøff her heller. Ingen å tøffe seg for. Men unnskyld. Jeg skal ikke tulle mer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Har jeg deg på msn Tomat-Ulf? har ikkeno ftp å laste opp på, og orker ikke redigere noe Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nei, jeg er ikke tøff. Og det har aldri falt meg inn å prøve å være tøff her heller. Ingen å tøffe seg for. Men unnskyld. Jeg skal ikke tulle mer. Likte deg så godt før jeg, men nå er du som alle andre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nei, jeg er ikke tøff. Og det har aldri falt meg inn å prøve å være tøff her heller. Ingen å tøffe seg for. Men unnskyld. Jeg skal ikke tulle mer. Likte deg så godt før jeg, men nå er du som alle andre. Ikke destruer gutten helt, da. Liker du meg, Tonio? Eller er jeg og som alle andre? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da var jeg ferdig med å bygge PC. Dvs. bygde den tross alt i går, men gjorde siste finishen i dag. Driver å formaterer partisjoner og sånn nå. Blir veldig pent Er det den serveren du nevnte for noen dager siden i en post elns? Hva skal den brukes til, specs osv.. Nei, var en ny maskin som jeg bygde for en kamerat. P4 3.4,1024, 250+80, ++ Tomat-Ulf: Hvilken skole begynner du på? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Likte meg så godt før? Hm. Trodde alle her hatet meg jeg. Har fått en del hets for å si det på den måten. Jeg har vel blitt revet med av resten her. Blitt like hetsete som resten. Det betyr vel i grunn at jeg ikke er noe bedre enn resten her heller. Det er deprimerende. Tror ikke jeg, eller mange andre for den saks skyld, har godt av dette forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvilken skole begynner du på? Bjerke. Hvor er det du går igjen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Liker du meg, Tonio? Eller er jeg og som alle andre? Du er en av de jeg liker, men hva har vel det å si hva jeg synes? Jeg er uansett bare ei drittunge. Og Grundig, alle kan ikke bli likt av alle. Tror ikke det finnes noen slike ihvertfall. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og Grundig, alle kan ikke bli likt av alle. Tror ikke det finnes noen slike ihvertfall. Vel.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Liker du meg, Tonio? Eller er jeg og som alle andre? Du er en av de jeg liker, men hva har vel det å si hva jeg synes? Jeg er uansett bare ei drittunge. Og Grundig, alle kan ikke bli likt av alle. Tror ikke det finnes noen slike ihvertfall. Nhåå. Her inne finnes intet skille, her er vi alle likeverdige forumbrukere! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og Grundig, alle kan ikke bli likt av alle. Tror ikke det finnes noen slike ihvertfall. Vel.. Ikke gå ut av rommet ditt du. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nei, det er vi slettes ikke. Noen skulle ha vært sendt på hue og ræva ut herfra for lenge sida. Nå har jeg vært som dem, og ja, jeg har fått 2 warnings, men ikke mer. Skjønner hvordan de som slenger dritt klarer å være her inne så lenge. Moderatorene forskjellsbehandler. Eneste OK moderatoren her, eneste som det er litt tak i, det er B|Real. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Vi hadde samf. de to siste timene vi, første skoledag. Startet rett på med å lære om fødselsrate og slikt.=D Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Oi herregud, må ikke akseptere slik da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Ser ut til å bli et bra år ja. Jeg har fått meg Koss KSC-11 Så utrolig lite det plutselig skjedde her da? Endret 18. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg holder snart ikke ut emr på skolen! det er så gørr!!! I dag hadde vi til og med 2 norsktimer på slutten av dagen etterhverandre!!! Ja, for skulen er jo meint for å være ein stad der du kan bli underhaldt! Skule er forresten gøy no, VGS eig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Skule er forresten gøy no, VGS eig. Lurer på hvordan det blir.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For å ta det som han fyren i reklama: Grundig, åssen føler du deg nå? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Lurer på hvordan det blir.. Er andreklassing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg