kaiern Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor kan ikke du bli som før, Grundig? Han vil være tøff ikke sant, men klarer det dårlig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvor mange brunetter har dere høvla over a gutar? Og hvor mange blondiner? Jeg bare spør. Flest brunetter. Men det er igrunn meget tilfeldig. Flest brunetter? Ja, OK, akkurat. Hvor mange blondiner a? Har du noe du kan sammenligne med? Neh, vil ikke legge ut med hvor mange jeg har ligget med. Sikkert endel her som vil bli missunelig. Bwaha. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Og pluss, hvem vil være sammen med en oppblåst liten klyse som tror att alle skikkelige mennesker tjener mer enn 1000 kroner dagen. Det har jeg ingen problemer med å gjenta. Tusen kroner dagen blir ikke så mye hvis du regner ut årslønner. så la meg da spørre, en som jobber med noe han liker å gjøre, men tjener mindre enn 1000 kr dagen, han er ikke ordentlig? Han er vel mindre verdt han? Men men men, jeg skal ikke gå mer politikk/samfunn nå. Jeg kom inn på M&K. Der var det mange rare. Men jævlig store pulter og gode stoler. Pultene erpå over 3 kvadratmeter. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor kan ikke du bli som før, Grundig? Han vil være tøff ikke sant, men klarer det dårlig. Fordi han er lei av tåpelige poster/tråder, ikke fordi han vil være tøff. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Neida, alle er jo i prinsippet verdt like mye. Men selv jeg, callsenter europe for et lite selskap, som ikke får samtaler hver time, tjener 450 kroner på en dag, riktignok er det et selskap som utfører tjenesten, så pengene blir stående der til jeg trenger dem. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor kan ikke du bli som før, Grundig? Han vil være tøff ikke sant, men klarer det dårlig. Det gjør de fleste her på forumet, dessverre. Og du flodhest, du vil ikke legge det ut fordi du synes det er for få.=P Ikke at jeg kunne brydd meg så veldig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor kan ikke du bli som før, Grundig? Han vil være tøff ikke sant, men klarer det dårlig. Fordi han er lei av tåpelige poster/tråder, ikke fordi han vil være tøff. Johohoh, det vil han. Vi som er tøffe har vært lei teite poster lenge. =P Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ouh, tonioattitude FTW. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Som oftest er det de "tøffe" som kommer med teite poster. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Som oftest er det de "tøffe" som kommer med teite poster. Så det plasserer deg i båsen "tøff"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da er jeg student og er klar for fadder-vorspiel klokken halv 6. Gleder meg som en unge til å ha det moro med mine medstudenter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nå skal jeg filme min misslykka salto av en eller annen grunn brb. Gleder meg! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Som oftest er det de "tøffe" som kommer med teite poster. tøffen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Som oftest er det de "tøffe" som kommer med teite poster. Nei. Som oftest er det de nye folka på forumet. HJELP! -->SE HER! <<-----\/!|<T!6 Get my drift. Eller vent, nei, det er bare dumme poster det der. Vi snakka om teite. Greit, er enig med deg Tonio. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Som oftest er det de "tøffe" som kommer med teite poster. tøffen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og du flodhest, du vil ikke legge det ut fordi du synes det er for få.=P Ikke at jeg kunne brydd meg så veldig. You got me there! Nejda, i min alder er vel antall sexpartnere jeg har hatt, "helt greit". Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Som oftest er det de "tøffe" som kommer med teite poster. Så det plasserer deg i båsen "tøff"? Skrev som oftest, jeg er ikke tøff, selv om jeg kommer med teite poster. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da er jeg student og er klar for fadder-vorspiel klokken halv 6. Gleder meg som en unge til å ha det moro med mine medstudenter. Linje og skole? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nå skal jeg filme min misslykka salto av en eller annen grunn brb. Gleder meg! Greide det ikke nå da :!: men har klart det før, men det er som oftes når ingen ser på ><. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Greide det ikke nå da :!: men har klart det før, men det er som oftes når ingen ser på ><. Typisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg