:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Envær mann med respekt for seg selv liker brunetter da blondiner funker hvis de er veldig snille Blondier er bruk og kast. Brunetter holder lenger... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg må ha jo ha sjanse til å føre de blonde genene videre! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Envær mann med respekt for seg selv liker brunetter da *yes* Enig, intet slår brunetter Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Og pluss, hvem vil være sammen med en oppblåst liten klyse som tror att alle skikkelige mennesker tjener mer enn 1000 kroner dagen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Envær mann med respekt for seg selv liker brunetter da blondiner funker hvis de er veldig snille /me liiker best brunetter! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvor mange brunetter har dere høvla over a gutar? Og hvor mange blondiner? Jeg bare spør. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Slettet nesten alle fra HW for noen dager siden. WHY? @Grundig: Vesentlig fleire blondiner, merkelig nok Endret 18. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 smile.gif Ralph Myerz and the jack harren bande er niiice. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Envær mann med respekt for seg selv liker brunetter da *yes* Enig, intet slår brunetter hvorfor er det slik at ejg har en slik liten "fetisj" på brunetter, mens jeg samtidig kun blir forelska i blondiner. Hm, dette må tenkes over! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Om diskusjonen er ferdig (Ifølge seg selv) skriver en gjerne det ja! Kan sikkert farge håret mitt blondt igjen jeg! Og dra på solarium. (Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.) Edit: Nei, jeg tror de fleste har fått med seg det Joachim, og selv om du på et eller annet vis fortsatt har meg på MSN så har jeg ihvertfall ikke deg lengre.=) Slettet nesten alle fra HW for noen dager siden. meg også? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Og pluss, hvem vil være sammen med en oppblåst liten klyse som tror att alle skikkelige mennesker tjener mer enn 1000 kroner dagen. Det har jeg ingen problemer med å gjenta. Tusen kroner dagen blir ikke så mye hvis du regner ut årslønner. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvor mange brunetter har dere høvla over a gutar? Og hvor mange blondiner? Jeg bare spør. Flest brunetter. Men det er igrunn meget tilfeldig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Sa bare det jeg trodde. Edit: Ja, faktisk deg også Gohan. Vi pratet jo aldri mer, men det er da fortsatt mulig å prate til meg. Legge til folk som prater til meg etter at jeg slettet dem.=) Endret 18. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvor mange brunetter har dere høvla over a gutar? Og hvor mange blondiner? Jeg bare spør. Flest brunetter. Men det er igrunn meget tilfeldig. Flest brunetter? Ja, OK, akkurat. Hvor mange blondiner a? Har du noe du kan sammenligne med? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Sa bare det jeg trodde. Edit: Ja, faktisk deg også Gohan. Vi pratet jo aldri mer, men det er da fortsatt mulig å prate til meg. Legge til folk som prater til meg etter at jeg slettet dem.=) Men stemmer jo det da. Synes det var en fin ting å si jeg. Dere er helt klart på dealern. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Og pluss, hvem vil være sammen med en oppblåst liten klyse som tror att alle skikkelige mennesker tjener mer enn 1000 kroner dagen. Det har jeg ingen problemer med å gjenta. Tusen kroner dagen blir ikke så mye hvis du regner ut årslønner. så regner du ut skatt osv. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Grunnen til at eg liker brunetter best er vel kanskje fordi eg har vært borti færrast av dei? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvorfor kan ikke du bli som før, Grundig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "(Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.)" Pent sagt. Og pluss, hvem vil være sammen med en oppblåst liten klyse som tror att alle skikkelige mennesker tjener mer enn 1000 kroner dagen. Det har jeg ingen problemer med å gjenta. Tusen kroner dagen blir ikke så mye hvis du regner ut årslønner. så regner du ut skatt osv. Er klar over at det kanskje ikke er direkte vanlig å ___sitte igjen___ med 1000 kroner dagen, men heller ikke det er uvanlig. Men jeg tenkte vel egentlig mest på at de fleste klarer å få i gang en lønn på over 356 000 kroner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nå skal jeg filme min misslykka salto av en eller annen grunn brb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg