Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 @lek for president! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 *Kose seg med litt deilig pepsi max i stedet* Ih! Vi passer perfekt sammen!=D Pepsi max. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 *Kose seg med litt deilig pepsi max i stedet* Ih! Vi passer perfekt sammen!=D Pepsi max. Stop it! Har det vært en poll her om hva som er best? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Pepsi max smaker ørn med fløtesaus og bakte poteter. (vondt) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 har du smakt ørn med fløtesaus og bakte poteter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Pepsi Max smaker papp. EOD. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 *Kose seg med litt deilig pepsi max i stedet* Ih! Vi passer perfekt sammen!=D Pepsi max. TEH SAMMENTREFF! JoachimR er jo singel ;O Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Pepsi max smaker ørn med fløtesaus og bakte poteter. (vondt) Ess. Te. Eff. Dobbelt-u. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 har du smakt ørn med fløtesaus og bakte poteter Har jo smakt pepsi max Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ja! Hallo liZm! Noen flere enn meg som ser connection her nå ell? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Stop it! Har det vært en poll her om hva som er best? To tråder ihvertfall. Ooh, jeg bare må treffe Jokke en dag! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 *Kose seg med litt deilig pepsi max i stedet* Ih! Vi passer perfekt sammen!=D Pepsi max. TEH SAMMENTREFF! JoachimR er jo singel ;O Stop it!!! Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jess! Det er Beverly Hills 90210 på TV3! Wooohooo, partey!!! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, du skulle hatt deg en blonde babe. Men satan heller, Tonio kan farge håret. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Auda. Vel, godt forsøk, Tonio. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Pepsi Max smaker papp. EOD. Papp? Det smaker utvannet zalo med et snev av salmiakk og hornsalt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Så du sier at Tonio ikke er bra nok. Kosli du... Ja, ja... Da får jeg hun helt for meg selv. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Envær mann med respekt for seg selv liker brunetter da blondiner funker hvis de er veldig snille Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Så du sier at Tonio ikke er bra nok. Kosli du... Ja. Og det er ikke første gangen jeg sier det heller. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg skal ha meg noe fint og blondt noe. EOD (er det ikke det dere skriver?) Om diskusjonen er ferdig (Ifølge seg selv) skriver en gjerne det ja! Kan sikkert farge håret mitt blondt igjen jeg! Og dra på solarium. (Til mormor altså, tror du hadde likt henne, hun har mye penger.) Edit: Nei, jeg tror de fleste har fått med seg det Joachim, og selv om du på et eller annet vis fortsatt har meg på MSN så har jeg ihvertfall ikke deg lengre.=) Slettet nesten alle fra HW for noen dager siden. Endret 18. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg