Jooakim Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ang avataren.Den er 80x75 og Maks er 80x80. Så den er grei.. Men kanskje jeg skal snu den, hmm. må tenke litt på det EDIT: snudde den, mulig jeg snur tilbake. 28.83 KB (29525 bytes) Maks er vel seks Kb? 3.53 KB (3615 bytes)? hmm, hvis man tenker på det opprinnelige avataren så var det 28.83 KB (29525 bytes). ~Alex~ : Her på forumet kan man vel ikke ha mer enn 6Kb Spiller ingen rolle om det ligger på din server eller ikke... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 ~Alex~ : Her på forumet kan man vel ikke ha mer enn 6Kb Spiller ingen rolle om det ligger på din server eller ikke... Sant. Leste retningslinjene nå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hva skal forumets folk i dag? Selv skal jeg trene, mer vet jeg ikke ;p Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Velkommen til flodhests parodishow. Gjett hvem jeg parodierer nå: "Jau, så var man her igjen. Har nettopp kjørt min framtidige eks på fest, håper bare a ikke roter seg borti en annen gutt nå da, da skal jeg møte opp personlig der han bor og kaldvæle han med en tp-kabel så han hoster opp nøttane sine. Så skal jeg legge'n i bakken og spinne'n i trynet med sjuførti'n min. Ja det skal værra Snickers og Twist! Her om dagen kjørte jeg og noen kompiser (nei, vi er ikke rompiser) til Sverige, og da vi var framme på svinesund, gikk vi inn og kjøpte 5 kilo tobakk, 70 liter øl, og to cola. Da vi var kommet tilbake til bilen var det et par ungdommer som mysa på bilen min med et vidvinkla sneversyn. "Hva glaner dere på?" måtte jeg jo såklart spørre, og som en boomerang fikk jeg tilbake et svar om at bilen min var fet. Som Jimmey carrey i lystløgneren dro jeg en løgn, og sa at jeg lot Porscha stå hjemme. Da blei dem lange i maska som om dem hadde et lodd på 90 kilo festa til haka!! Men nå skal jeg lage en sang som handler om navlelo, så skal jeg over til Jonny og lane litt!" Hvem var dette da? Og du jeg parodierer: Om du føler deg like støtt som kula de bruker i curling, må du si ifra, så skal jeg redigere innlegget mitt som en angrende journalist! Åååååååh You got me ther m8 lolololololomgomgomg. Nei men seriøst ... navlelo? Tror ikke jeg kan finne nok matriale til å lage en 3minutters hymne til det fenomenet der. Eller kan jeg det kanskje, er vel kanskje vært et forsøk kanskje kanskje, ja kanskje det. Til mitt eget forsvar må jeg si at jeg ikke kjenner noen som heter Jonny. Så ikke kom her å far med løgn gut. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Akkurat ferdig med første skuledag. Skal ned en tur på treningsstudioet no snart. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Man er ikke feit før man veier det samme som antall cm. høyde. Fakta: Alle dverger er feite Nesjda, Bill er da ikke feit! Gudene vet hvor mye han veier, men han veier hvertfall ikke 123kg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) dobbel Endret 18. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 JoachimR: Du er ikke riktig smart, vere stolt over å vere så tynn, du burde mist veid 20kg mer, begynn å spiss fet mat i tilleg til at du spiser sunn mat... o.O Han er ikke mye under ideal vekten da. Min ideal vekt (Jeg er 175) er under 60kilo hvis jeg ikke husker feil. Men han er pappagutt og de skal da være litt pinglete (corect me if wrong) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg er av de personene som synes det er stygt (!) med syltynne folk, må ha litt fett på kroppen. Er storfornøyd med mine 80 kg jeg Fordelt på 183-184cm Endret 18. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ang avataren.Den er 80x75 og Maks er 80x80. Så den er grei.. Men kanskje jeg skal snu den, hmm. må tenke litt på det EDIT: snudde den, mulig jeg snur tilbake. 28.83 KB (29525 bytes) Maks er vel seks Kb? 3.53 KB (3615 bytes)? hmm, hvis man tenker på det opprinnelige avataren så var det 28.83 KB (29525 bytes). ~Alex~ : Her på forumet kan man vel ikke ha mer enn 6Kb Spiller ingen rolle om det ligger på din server eller ikke... Alt som står i regelene er at Oplastede avatarer ikke skal overskride 6kb. Står ikke noe om avatarer men linker til via url... Så ved mindre det kommer en regel om emne så kan man tolke det som man vil Frihet ftw Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Alt som står i regelene er at Oplastede avatarer ikke skal overskride 6kb. Står ikke noe om avatarer men linker til via url... Så ved mindre det kommer en regel om emne så kan man tolke det som man vil Frihet ftw Hvor står det om opplastede? Bildefilen som skal benyttes som avatar skal ikke overstige 80x80 piksler, ikke være større enn 6 kilobytes, ikke være animert eller inneholde noe som kan betegnes som allment støtende Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg er av de personene som synes det er stygt (!) med syltynne folk, må ha litt fett på kroppen. Er storfornøyd med mine 80 kg jeg Fordelt på 183-184cm 120 kg @ 184 cm.. I'm HUUUUUGE Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 I dag på skolen hadde vi matte, forbanna drit Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ang avataren.Den er 80x75 og Maks er 80x80. Så den er grei.. Men kanskje jeg skal snu den, hmm. må tenke litt på det EDIT: snudde den, mulig jeg snur tilbake. nei den er over tillat filstørrelse Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg er av de personene som synes det er stygt (!) med syltynne folk, må ha litt fett på kroppen. Er storfornøyd med mine 80 kg jeg Fordelt på 183-184cm 120 kg @ 184 cm.. I'm HUUUUUGE Heller det enn 60 kg @ 1.80! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 @ flodhest: Når kommer neste episode av "Parodishowet ditt" ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ang avataren.Den er 80x75 og Maks er 80x80. Så den er grei.. Men kanskje jeg skal snu den, hmm. må tenke litt på det EDIT: snudde den, mulig jeg snur tilbake. 28.83 KB (29525 bytes) Maks er vel seks Kb? "-->Opplastede<-- avatarer kan ikke ha en filstørrelse større enn 6 KB." Min server mine regler. på min server kan avatarene være så store de vil, wee nei , di skal ikke være over den størrelsen for og spare dialup brukere Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Alex: Bruk fila eg posta i mitt forrige innlegg ffs. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4692498 @Tonio: Hehe, fekk berre litt minner tilbake til nokre av jentene i ei klasse eg var i en gang. Endret 18. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Syns avatarer skal peke innover. Vet ikke hvorfor.. Det handlar om balanse. Designkunnskap. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 hømm får plutselgi ikke lastet opp .jpg bilder i rpp ?? filtypen er feil . rare greier har sikkert noe med at eg bruker IE nå , vill ikke lukke FF for jeg sitter midt i en jobbsøknad og så klikka det og det betyr at eg må fylle ut alt på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg