Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gratulerer med dagen! yey, eg var førstemann Det ble sagt i natt av halve befolkninga innpå SO også Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 God morgen, godtfolk! Da var jeg hjemme igjen. Når jeg kom hjem fortalte mamma at hu hadde funnet et par lightere i lomma mi. Og da kom det; praten jeg lenge har fryktet. Den store moral-prekenen. En preken om å ta de riktige valgene i livet, og å tørre å si nei til syre, hasj, og annen faenskap. "Du velger hvor veien skal gå, og det er utrolig viktig å ta de riktige avgjørelsene! Bla, bla, da jeg var ung, osv.". Tsk, tsk. Jeg bare jatta med og stakk inn på rommet mitt så fort jeg fikk muligheten. Forresten, Pin-up til frokost er ikke så aller verst, altså. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 VI har altså gått på samme skole - uten at jeg har visst noe om det... Jeg lurte på det en stund, kan ikke finnes så mange over-pappgutter i Oslo. Så posta han blide i RPP en gang, og jeg var så heldig og fikk sett det. Tror du var litt for lite bemerket jeg, vet ikke noe mer om deg enn at du var nederst på klasselistene deres.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Grattis med dagen ja, AnAnAs! @JoachimR: Du visste da det i hvertfall. Det er ikke så ille. Endret 18. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 God morgen, godtfolk! Da var jeg hjemme igjen. Når jeg kom hjem fortalte mamma at hu hadde funnet et par lightere i lomma mi. Og da kom det; praten jeg lenge har fryktet. Den store moral-prekenen. En preken om å ta de riktige valgene i livet, og å tørre å si nei til syre, hasj, og annen faenskap. "Du velger hvor veien skal gå, og det er utrolig viktig å ta de riktige avgjørelsene! Bla, bla, da jeg var ung, osv.". Tsk, tsk. Jeg bare jatta med og stakk inn på rommet mitt så fort jeg fikk muligheten. Forresten, Pin-up til frokost er ikke så aller verst, altså. ....og jeg har rommet fullt av lightere? Har ALLTID lightere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Faen, finner ikke kamaret.. EDIT der var det! Fjortisfyll FTW! Flodhest: Har hatt lightere siden jeg var 10, hvorfor blander hun inn dop fordi du er litt små pyroman? Litt er blitt vekke i løpet av natta siden det er en meget trafikert vei Men så mye? Endret 18. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 @JoachimR: Du visste da det i hvertfall. Det er ikke så ille. Vel, det var først etter å ha sjekket den Dagbladet-kampanjen for ny PC, hvor navnet ditt stod nederst... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 God morgen, godtfolk! Da var jeg hjemme igjen. Når jeg kom hjem fortalte mamma at hu hadde funnet et par lightere i lomma mi. Og da kom det; praten jeg lenge har fryktet. Den store moral-prekenen. En preken om å ta de riktige valgene i livet, og å tørre å si nei til syre, hasj, og annen faenskap. "Du velger hvor veien skal gå, og det er utrolig viktig å ta de riktige avgjørelsene! Bla, bla, da jeg var ung, osv.". Tsk, tsk. Jeg bare jatta med og stakk inn på rommet mitt så fort jeg fikk muligheten. Forresten, Pin-up til frokost er ikke så aller verst, altså. ....og jeg har rommet fullt av lightere? Har ALLTID lightere. Mamma er bare overbeskyttende. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Noe som ikke stemmer der.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Noe som ikke stemmer der.. Hvis du legger merke til brukernavnet, så stemmer det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Noe som ikke stemmer der.. Hva stemmer ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Noe som ikke stemmer der.. Hva stemmer ikke? Du veier 80-85? Og drikker light? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Noe som ikke stemmer der.. Hva stemmer ikke? Du veier 80-85? Og drikker light? 55. Og så? Ikke diskuterer det sånn da, for nå stikker jeg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Digger Marvin avataren min Den er søtere enn den gjenomsnittlige robotavatar. Grattis Ananas! Endret 18. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Digger Marvin avataren min Den er søtere enn den gjenomsnittlige robotavatar. Grattis Ananas! Syns avatarer skal peke innover. Vet ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg stikker og fyller opp mitt hemmelige cola-light-lager! Mormor har dratt ut telefonen... Noe som ikke stemmer der.. Hva stemmer ikke? Du veier 80-85? Og drikker light? 55. Og så? Ikke diskuterer det sånn da, for nå stikker jeg. 55? Er du 157 høy? >Diskuterer ikke. Bare spør. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gratulerer med dagen! yey, eg var førstemann du er jo mange timer for sent ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg