Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 er det noen som vet hvorfår øskanten ( av di fleste byer ) er slummen I do Sola går opp i vest. Dermed står de tidligere opp, får mer ut av dagen. kan jobbe lenger og tjene mer penger. Etterhvert øker skillet mellom de rike og de fattige. De rike vil ha mer osv. Da var jeg ferdig med å bygge PC. Dvs. bygde den tross alt i går, men gjorde siste finishen i dag. Driver å formaterer partisjoner og sånn nå. Blir veldig pent nei etter som hva jeg fikk med meg i historin , så har det med at viden oftest blåser til øst noe som medførte mere forurensing i østre deler av byene som medførte lava boligpriser , ergo di fattige flyttet dit ( gjelder europa da ) dette er fritt sitert fra min hukomelse Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da var jeg ferdig med å bygge PC. Dvs. bygde den tross alt i går, men gjorde siste finishen i dag. Driver å formaterer partisjoner og sånn nå. Blir veldig pent Er det den serveren du nevnte for noen dager siden i en post elns? Hva skal den brukes til, specs osv.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For en jævlig dag på skolen. Det eneste som var litt bra var klemmene fra Kalle og Daniel og det at Kristina og Mia klikka da de så buksen min. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For den er Fornarina, ikke sant? Og du som er så lite opptatt av jentesaker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Go' dag Tonio. Gøy på skolen? Har vært deiligt å sove til klokka ett. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For en jævlig dag på skolen. Det eneste som var litt bra var klemmene fra Kalle og Daniel og det at Kristina og Mia klikka da de så buksen min. Av en eller anna grunn sitt eg og lèr enda. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Tomat-Ulf, vet du hvem jeg er? Kan du bekrefte overfor de andre her at jeg finnes, og at jeg er årets pappagutt i år? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For en jævlig dag på skolen. Det eneste som var litt bra var klemmene fra Kalle og Daniel og det at Kristina og Mia klikka da de så buksen min. Av en eller anna grunn sitt eg og lèr enda. tok ikke den jeg gitt, om det var noe å ta Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For en jævlig dag på skolen. Det eneste som var litt bra var klemmene fra Kalle og Daniel og det at Kristina og Mia klikka da de så buksen min. Av en eller anna grunn sitt eg og lèr enda. tok ikke den jeg gitt, om det var noe å ta Du skjønte det på MSN trur eg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Og der er første skoledag slutt! Nå vil jeg tilbake til ferie! ;p Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For en jævlig dag på skolen. Det eneste som var litt bra var klemmene fra Kalle og Daniel og det at Kristina og Mia klikka da de så buksen min. haha!! Begynner ikke på skolen før på mandan vi!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Tomat-Ulf, vet du hvem jeg er? Kan du bekrefte overfor de andre her at jeg finnes, og at jeg er årets pappagutt i år? Han finnes, og må være verdens største pappagutt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Tomat-Ulf, vet du hvem jeg er? Kan du bekrefte overfor de andre her at jeg finnes, og at jeg er årets pappagutt i år? Han finnes, og må være verdens største pappagutt! Danke Schön! VI har altså gått på samme skole - uten at jeg har visst noe om det... Endret 18. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Tomat-Ulf, vet du hvem jeg er? Kan du bekrefte overfor de andre her at jeg finnes, og at jeg er årets pappagutt i år? jeg kan bekrefte Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 JEJ! min første post fra den nye bærbare :D Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Now Playing: Jethro Tull - Bungle in the Jungle Groooom sang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 VI har altså gått på samme skole - uten at jeg har visst noe om det... Jeg lurte på det en stund, kan ikke finnes så mange over-pappgutter i Oslo. Så posta han blide i RPP en gang, og jeg var så heldig og fikk sett det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Stikker over til byen en kjapp tur. Ha en fotters dag på forumet.. Grattis Haddis. Den funker greit? Endret 18. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 For en jævlig dag på skolen. Det eneste som var litt bra var klemmene fra Kalle og Daniel og det at Kristina og Mia klikka da de så buksen min. Hva var galt med buksen din? Er såååå trøtt. Broren min vekket meg rundt 10, hadde kjøpt mini cookies til meg som bursdagsgave. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Gratulerer med dagen! yey, eg var førstemann Endret 18. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg