Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Bah, slappinger. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Våken, ja, Joachim? Hva lurte mormor på, da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da hadde visst mormor ringt tre ganger før jeg stod opp, hun hadde ombestemt seg... *Ringe mormor under tvil*... Yay! Joachim må kanskje til verdens skumleste område. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da hadde visst mormor ringt tre ganger før jeg stod opp, hun hadde ombestemt seg... *Ringe mormor under tvil*... Yay! Joachim må kanskje til verdens skumleste område. Riktig. Mormor bor i slummen, og leiligheten hennes bærer preg av det. Mormor er ikke så ryddig, kan man si... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 MÅ du til mormora di? Kan ikkje ho heller komme til deg? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 weee eg har fått 18k i lønn i dag Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Mormor bor i slummen, og leiligheten hennes bærer preg av det. Definer slummen, unge mann! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 MÅ du til mormora di? Kan ikkje ho heller komme til deg? Drøm om at mamma slipper inn den største rote og masekopp i Norge hjemme... Da begynner hun bare å mase om at vi er "rike" og bør kjøpe en bil til henne. Etc. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Mormor bor i slummen, og leiligheten hennes bærer preg av det. Definer slummen, unge mann! Oslo's østkant Endret 18. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Vi snakker ikke om Nordstrand heller. Nordstrand er faktisk ganske fint. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Vdg e søren meg kjipere enn ungdomsskolen joh ! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) er det noen som vet hvorfår øskanten ( av di fleste byer ) er slummen I do Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Mormor har sannsynligvis dratt ut ledningen til telefonen... Da kan hun ha det så gdt... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 er det noen som vet hvorfår øskanten ( av di fleste byer ) er slummen I do Sola går opp i vest. Dermed står de tidligere opp, får mer ut av dagen. kan jobbe lenger og tjene mer penger. Etterhvert øker skillet mellom de rike og de fattige. De rike vil ha mer osv. Da var jeg ferdig med å bygge PC. Dvs. bygde den tross alt i går, men gjorde siste finishen i dag. Driver å formaterer partisjoner og sånn nå. Blir veldig pent Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Vdg e søren meg kjipere enn ungdomsskolen joh ! Dette medfører ikke riktighet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Vdg e søren meg kjipere enn ungdomsskolen joh ! Tror ikke det blir sånn for meg. Medier & Kommunikasjon blir nok artigere enn grunnskolen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Da begynner hun bare å mase om at vi er "rike" og bør kjøpe en bil til henne. Etc. Kjøp en bil til henne så slutter hun å mase Edit Tomat: medier & kommunikasjon er kult. Vet ikke av egen erfaring men søstra mi trivdes nå der Endret 18. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 God dag folkens. Sitter å spiller Lord of the rings to towers på 2.5 x 1.5 m skjerm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da begynner hun bare å mase om at vi er "rike" og bør kjøpe en bil til henne. Etc. Kjøp en bil til henne så slutter hun å mase Edit Tomat: medier & kommunikasjon er kult. Vet ikke av egen erfaring men søstra mi trivdes nå der Vi kjøpte en Volkswagen Golf til henne for ti år siden... Da fant vi ut at mormor.... hun har bare hatt midlertidig britisk førerkort mellom 54 og 56... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg