Steinmann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Duck, skulle sitti på banen nå jeg. Glemte hele greia jeg, nå veit jeg noen som blir sinna på meg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) tror jeg må ta meg en restart , musa mi oppførerseg rart , det virker som det er lavt batteri på den , men når jeg skjekker batterikapasiteten er det masse strøm , så jeg rebooter for og se om det hjelper . ødelegger fine upptimen min Haha. Dakar Tore.. *kosepå* Skru på DALI anlegget ditt! Skal vi se hvem som kan spille høyest? hømm , ikke godt og si hvem som kan spille høyest , men jeg kan få cv høytalerne dine til og spille høyere på min forsterken en din 2X70Wmonoblokkpå ca 30gk EDIT: jeg hadde 18d 20h 44m 19s uptime når jeg restartet :!: Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min forsterker er så avansert at jeg finner ikke ut en shit av den... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min forsterker er så avansert at jeg finner ikke ut en shit av den... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha er ikke værre en og læse brugsanvisningen , må huske at du ikke for brukt suround modusene hvist du ikke har alle høytalerne Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min forsterker er så avansert at jeg finner ikke ut en shit av den... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha er ikke værre en og læse brugsanvisningen , må huske at du ikke for brukt suround modusene hvist du ikke har alle høytalerne Vet da det! Men, finner fremdeles ikke ut noen ting.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Første skoledag. Hell yea! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Første skoledag.Hell yea! Kos deg! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Starter ikke før på neste onsdag jeg pga at de pusser opp skolen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Første skuledag no. Skal stikke og ta bussen. Wee! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) faen , når jeg var nede i 1 etage for 20 minutter sidne tok jeg med meg en box kald red bull opp , nå kom jeg på at jeg hadde tatt den med meg opp !!! litt alshaimer light her ja Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Helsike, Jeg måtte gå ut i skauen for å komme meg på dass. Satans vaskedame. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Matfri nå, og jeg er hjemme. Jaja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 *kose seg hjemme* Jeg begynner ikke på jobb før om 1 uke til Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tøffeste sigarettpapiret ever det er grønt med raretall på Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tøffeste sigarettpapiret ever det er grønt med raretall på Vært på havana nå? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) tøffeste sigarettpapiret ever det er grønt med raretall på Vært på havana nå? nei , det er vanlig Golldfield siggarettpapir , det er det papiret som ligger som en waring på at det bare en 10 vanlige papir igjenn i pakken , egntlig er det ikke lim på det men ikke noe man ikke kan fikse EDIT: hva skulle jeg ha kjøpt meg på havna da ??? Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tøffeste sigarettpapiret ever det er grønt med raretall på Vært på havana nå? nei , det er vanlig Golldfield siggarettpapir , det er det papiret som ligger som en waring på at det bare en 10 vanlige papir igjenn i pakken , egntlig er det ikke lim på det men ikke noe man ikke kan fikse EDIT: hva skulle jeg ha kjøpt meg på havna da ??? XL rizzla papir elns? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare jeg som har en tendens til å drite i budjsettene mine når det kommer til hardware? At jeg bestemmer meg for at jeg ikke skal bruke mer enn så og så mye, også ender det med at jeg føler meg nødt til å slenge i et par lapper til? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bare jeg som har en tendens til å drite i budjsettene mine når det kommer til hardware? At jeg bestemmer meg for at jeg ikke skal bruke mer enn så og så mye, også ender det med at jeg føler meg nødt til å slenge i et par lapper til? MEGET kjent følelse Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) tøffeste sigarettpapiret ever det er grønt med raretall på Vært på havana nå? nei , det er vanlig Golldfield siggarettpapir , det er det papiret som ligger som en waring på at det bare en 10 vanlige papir igjenn i pakken , egntlig er det ikke lim på det men ikke noe man ikke kan fikse EDIT: hva skulle jeg ha kjøpt meg på havna da ??? XL rizzla papir elns? trenger jo bare og gå ned på scorpius ( eller hvordan det nå skrives ) rett nede i bye for sånne papir EDIR: Btw Beste musikkvideoen EVER http://www.muchosucko.com/video-prodigysma...tchupvideo.html Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg