Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Friends can help each other. A true friend is someone who lets you have total freedom to be yourself-and especially to feel. Or, not feel. Whatever you happen to be feeling at the moment is fine with them. That's what real love amounts to-letting a person be what he really is..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GOD MORGEN? baaah, ble vekket av mamma som banka og harma på døra og påsto at jeg hadde forsovet meg, så jeg kaster meg opp i vill fart og kler på meg mens jeg spiser, pussertenna og pakker det jeg skal ha med meg på jobb i dag.. så snur jeg og ser på klokka.. kl var 7.. jeg skal ikke ta tog før halv 9 i dag..

Lenke til kommentar
Gratulerer, AnAnAs. :)

§ happy bursdag to AnAnAs § happy bursdag to AnAnAs §TralalalTaralalaral

Til dere som har meg på MSN;

Hvilken gruppe har dere plassert meg i? :hrm:

du ligger pent i hw.no Folk

:!:

Ein stad treng ikkje å ha over ein halv million innbyggerar for å kallast ein by.

det holder med 2000+ i en kommune for og få bystatus hvist jeg ikke husker fel :roll:

Nei...liker meg her i huset i Kristiansand, langt til nærmeste bondegård  :D

pø , i kristiansand er du ALDRIG langt fra en bondegård , hvist du står midt i sentrum er det ikke lengre en 2 mil til nermeste bruksmark ( altså et jorde som er i bruk til og dyrke noe ) og det er helt vilkårlig hvilken vei du kjører ut av byen :p

BTW : God morgen folkens , jeg våknet helt av meg selv lenge før vekkeklokka til dama ringte , så jeg vekte henne og sente henne på jobb i morges , for og bra bli liggende 2 timer og late meg i senga :p:D

christer-R: du er rapportert , siggien du er plagsom , og idiotisk ( om det er en ekte spoiler har ikke no med saken og gjøre )

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
tror jeg må ta meg en restart , musa mi oppførerseg rart , det virker som det er lavt batteri på den , men når jeg skjekker batterikapasiteten er det masse strøm , så jeg rebooter for og se om det hjelper . ødelegger fine upptimen min :(

Haha. Dakar Tore..

*kosepå*

Skru på DALI anlegget ditt! Skal vi se hvem som kan spille høyest?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...