b-real Skrevet 18. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Friends can help each other. A true friend is someone who lets you have total freedom to be yourself-and especially to feel. Or, not feel. Whatever you happen to be feeling at the moment is fine with them. That's what real love amounts to-letting a person be what he really is.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Friends are like holidays - you can never have enough. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 God natt folkens Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 God natt folkens Natta! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Tidenes rareste WC3 match er herved over. Tror jeg køyer jeg også. Skolen begynner trossalt på mandag Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Fikk vite eksamenskarakterene mine i dag. 5 på nynorsk eksamen... Jeg er kul. Gratulerer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nanny Anne-Berit sier at du bør legge deg nå, Christer-R. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Dette er den tidligste posten jeg har posta her. Dumme skole ødelegger meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Dette er den tidligste posten jeg har posta her. Dumme skole ødelegger meg. "God morgen, kjøre!" Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, god morgen alle folka Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 GOD MORGEN? baaah, ble vekket av mamma som banka og harma på døra og påsto at jeg hadde forsovet meg, så jeg kaster meg opp i vill fart og kler på meg mens jeg spiser, pussertenna og pakker det jeg skal ha med meg på jobb i dag.. så snur jeg og ser på klokka.. kl var 7.. jeg skal ikke ta tog før halv 9 i dag.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Nightcore - [invierno] Will My Heart Survive [3:18] Hæhæ! Fredrik har fikset opp foobar på skolen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da gjenstår det bare å fikse musikksmaken din? Døgna like gjerne jeg, var så godt inne i grindinga mi i World of Warcraft- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Da gjenstår det bare å fikse musikksmaken din? Kjeft 'a! Vinylshakerz - [Future Trance Vol.31] One Night in Bangkok [3:28] Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Morn nordboere. Hørte aldri på Anne-Berit, jeg, Loeve Endret 18. august 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Gratulerer, AnAnAs. § happy bursdag to AnAnAs § happy bursdag to AnAnAs §TralalalTaralalaral Til dere som har meg på MSN; Hvilken gruppe har dere plassert meg i? du ligger pent i hw.no Folk :!: Ein stad treng ikkje å ha over ein halv million innbyggerar for å kallast ein by. det holder med 2000+ i en kommune for og få bystatus hvist jeg ikke husker fel Nei...liker meg her i huset i Kristiansand, langt til nærmeste bondegård pø , i kristiansand er du ALDRIG langt fra en bondegård , hvist du står midt i sentrum er det ikke lengre en 2 mil til nermeste bruksmark ( altså et jorde som er i bruk til og dyrke noe ) og det er helt vilkårlig hvilken vei du kjører ut av byen BTW : God morgen folkens , jeg våknet helt av meg selv lenge før vekkeklokka til dama ringte , så jeg vekte henne og sente henne på jobb i morges , for og bra bli liggende 2 timer og late meg i senga christer-R: du er rapportert , siggien du er plagsom , og idiotisk ( om det er en ekte spoiler har ikke no med saken og gjøre ) Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Morn morn, føler meg litt klein idag ja. Da er det godt jeg bare skal snakke forran noen hundre mennesker snart Får få i meg noe mat live long and so on AnAnAs, grattis Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Ketchez trenger konkurranse!!! Jeg vil ha!!! Du kan få henne. Jeg har brannmann-Anette jeg.. Endret 18. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 tror jeg må ta meg en restart , musa mi oppførerseg rart , det virker som det er lavt batteri på den , men når jeg skjekker batterikapasiteten er det masse strøm , så jeg rebooter for og se om det hjelper . ødelegger fine upptimen min Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 tror jeg må ta meg en restart , musa mi oppførerseg rart , det virker som det er lavt batteri på den , men når jeg skjekker batterikapasiteten er det masse strøm , så jeg rebooter for og se om det hjelper . ødelegger fine upptimen min Haha. Dakar Tore.. *kosepå* Skru på DALI anlegget ditt! Skal vi se hvem som kan spille høyest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg