sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Volcov, MSN, NÅ. Fredrik, sengen din, NÅ! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Natta ketchez!Heldiggrisen du!Får aldri så mye lykke med jenter jeg... Har aldri mye lykke med jenter jeg heller... Hvordan fikk du de to jentene da? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Natta ketchez!Heldiggrisen du!Får aldri så mye lykke med jenter jeg... Har aldri mye lykke med jenter jeg heller... Hvordan fikk du de to jentene da? Jeg vet ikke. Bare slikt som skjer... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hils di überdeilige søster! Noen jeg burde ha sett? Happi birtdaj på atten års-dagen ananas Dere må se på sainfeld nå! Beste episoden ever! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Senga frister... jeg er et svakt menneske.. go'natt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hils di überdeilige søster! Noen jeg burde ha sett? Happi birtdaj på atten års-dagen ananas Dere må se på sainfeld nå! Beste episoden ever! Ikke helt umulig at du må ta en titt, ja! Grattis AnAnAs! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ikke helt umulig at du må ta en titt, ja! Da lurer jeg på to ting: 1. Hvor er det man ser dette? 2. Skulle ikke du hoppe i køyan? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ikke helt umulig at du må ta en titt, ja! Da lurer jeg på to ting: 1. Hvor er det man ser dette? 2. Skulle ikke du hoppe i køyan? 1.På webcam. 2. Venter til jeg får noen å hoppa i køyan med! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 2. Venter til jeg får noen å hoppa i køyan med! Samme her. Tror jeg må bestille noe fra bride.ru om jeg vil sove innen jeg dør av utmattelse. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har fått en mailorder-jente fra Spania av Ketchez her. Ikke blond, men det får nå være. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Til dere som har meg på MSN; Hvilken gruppe har dere plassert meg i? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) 1 - HW.no - 1 Endret 17. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Til dere som har meg på MSN; Hvilken gruppe har dere plassert meg i? Originalt nok "andre kontaker". Oppfører du deg fint nå, så rykker du kanskje opp til "bekjente". Men da vil jeg ha en blond msn-bride. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Til dere som har meg på MSN; Hvilken gruppe har dere plassert meg i? Originalt nok "andre kontaker". Oppfører du deg fint nå, så rykker du kanskje opp til "bekjente". Men da vil jeg ha en blond msn-bride. You got it! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Til dere som har meg på MSN; Hvilken gruppe har dere plassert meg i? Originalt nok "andre kontaker". Oppfører du deg fint nå, så rykker du kanskje opp til "bekjente". Men da vil jeg ha en blond msn-bride. Har en blond søster på 15 Hu er uberdeilig ifølge ketchez Plasserer alle fra forumet under: "Forumfolk" enkelt og greit Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da var jeg hjemme etter å ha vært litt ute. Skal snart ut igjen, ser ut til at jeg skal sove hos ei venninne. *hirr* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg