:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg slipper å gjøre en dritt i morgen. Mormor kunne ha det så godt! Yay. 1. Meg 2. Meg 3. Meg 4. Andre om det er til mitt eget beste *kosepåtomaten* Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Anette_: Dama jeg har noe på gang med har tilfeldigvis samme navn som deg! Eksen gidde meg nettop en lang tale om hvor mye hun savnet meg. Eline og anette er ikke samme navn ketchez Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hege sa: Men uansett Torgeir, så vil eg at du ska vita at eg kjempe glad i deg, altfor glad i deg. Har faktisk føleser for deg, men ikke noe å gjøre med det. Er deg og Anette nå Bare du har det bra, det som teller. Alt jeg vil er at du er glad...... ..og mye, mye mer. Hvorfor angrer hun? Noen som har en idè? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Anette_: Dama jeg har noe på gang med har tilfeldigvis samme navn som deg! Eksen gidde meg nettop en lang tale om hvor mye hun savnet meg. Eline og anette er ikke samme navn ketchez ...men så er ikke ett seriøst forhold det samme som en pulevenn bak Statoil heller Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hege sa:Men uansett Torgeir, så vil eg at du ska vita at eg kjempe glad i deg, altfor glad i deg. Har faktisk føleser for deg, men ikke noe å gjøre med det. Er deg og Anette nå Bare du har det bra, det som teller. Alt jeg vil er at du er glad...... ..og mye, mye mer. Hvorfor angrer hun? Noen som har en idè? Hun innså at hun gikk glipp av en jæævelig bra gutt. Og at hu er ei dum fjortissho som puler på folk langt over tjue.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og at hu er ei dum fjortissho som puler på folk langt over tjue.. Nå overdrive du! Tror hun er jomfru Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hun angrer fordi hun fant ut at hun elsket deg allikevel? Men hva vet vel jeg, kan hende hun fikk en fæl torpedo på døren med beskjed om at katta hennes dør hvis hun ikke tar deg tilbake Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og at hu er ei dum fjortissho som puler på folk langt over tjue.. Nå overdrive du! Tror hun er jomfru Etter hva jeg har hørt av deg så er hun sannsynligvis det.. Det er en nøye overveid konklusjon jeg har kommet frem til etter alt du har fortalt om henne og hennes venner Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hun innså at hun gikk glipp av en jæævelig bra gutt. Neppe...neppe..neppe. Men, må såve! Natta folkens! *nattkoz* Hadebra Anette! Nyt livet! Hils di überdeilige søster! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og at hu er ei dum fjortissho som puler på folk langt over tjue.. Nå overdrive du! Tror hun er jomfru Etter hva jeg har hørt av deg så er hun sannsynligvis det.. Det er en nøye overveid konklusjon jeg har kommet frem til etter alt du har fortalt om henne og hennes venner Hehe, legg deg! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hadebra Anette! Nyt livet! Hils di überdeilige søster! I will! Sov godt og drøm søtt om Anette Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sov godt og drøm søtt om Anette Will do! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og at hu er ei dum fjortissho som puler på folk langt over tjue.. Nå overdrive du! Tror hun er jomfru Etter hva jeg har hørt av deg så er hun sannsynligvis det.. Det er en nøye overveid konklusjon jeg har kommet frem til etter alt du har fortalt om henne og hennes venner Hehe, legg deg! Natta ketchez!Heldiggrisen du!Får aldri så mye lykke med jenter jeg... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Nå har Thea bursdag! Gratulerer med dagen AnAnAs! Edit: Arg, etminutt for tidlig! Endret 17. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *fåklemavbrunsidenjegvilha* Øøøh, "få klem av brunsiden jeg vil ha"? Kinky. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *fåklemavbrunsidenjegvilha* Øøøh, "få klem av brunsiden jeg vil ha"? Kinky. Oh yeah! Kinky ftw! Men nå skal jeg sove. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men nå skal jeg sove. Ok2k. Pass på å beskytte brunsiden din fra Tomat-Ulf. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Der kom jeg hjem.. nå skal jeg prøve å sove Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men nå skal jeg sove. Ok2k. Pass på å beskytte brunsiden din fra Tomat-Ulf. Tror ikke han gidder. *rawr* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Natta ketchez!Heldiggrisen du!Får aldri så mye lykke med jenter jeg... Har aldri mye lykke med jenter jeg heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg