Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *snipp* Hvor finner du de vitsene? http://humorbua.no/arkiv/vitser/ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) FtZ-, hva er vitsen med å grave opp slikt som er blitt skrevet før i tråden? Greit nok å lese det, men det er blitt veldig irriterende at du kommenterer det nå. Edit: Din jævla patetiske snørrunge LenniZ! Endret 17. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *spoiler* Herregud, så utrolig teit... Nok med den andre tråden, CS-spillende, pubertale drittunge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Joachim: Seff gjør han det Ikke alltid i direkte lønn, men jeg kan aldri huske å ikke ha fått noe jeg har lyst på. Desuten får jeg alltid betalt dobbelt så mye som jeg burde hver måned så om jeg hjelper han litt i excel gjør ikke det noe. Han er jo eneste inntektskilde i familien så alt jeg får av penger kommer fra han selv om han later som om han er gjerrig. Godt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 http://www.akam.no/artikkel/1332 Er det bare jeg som ikke ser bildene? nei di manger har og , rare greier eg så di loadet , så ble det bare hvit Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *spoiler* Herregud, så utrolig teit... Nok med den andre tråden, CS-spillende, pubertale drittunge. Spiller WoW jeg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *S av typen poiler* Du er lame. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva skjer med spoiling? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 En liten koselig film. Trykk på jens. http://www.individ.no/flash/flash.html Dakars Jens. Brenn. skjedde jo ikke no i filmen , ser bare 3 noe politiker som sitter helt stille Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vi legger alle hemmeligheter om Harry Potter død. Og så lar alle andre være å kommentere det. Vi er alle enige om at det var dumt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ser din kjappe i dusjen og høyner med to kjappe i badekaret. I morgen får vi se småripsene på skolen. Hihihi. bilder FTW Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ahaha, #hw.mix eier alle mann i OT-baren. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du! Jeg er flink til å kjøre bil altså Tviler ikke! Søss som kjører meg her i huset! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du! Jeg er flink til å kjøre bil altså Tviler ikke! Søss som kjører meg her i huset! Bare si når( etter 3 september så jeg har bil) du er på sande stasjon så er jeg der! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ketchez sier jo at han er så høy, så han ser vel ikke opp til noen? Forresten, hvor høy er du egentlig? 185+ Jeg ser opp til de som er koslige, og virker til å ha en OK personlighet. De som jeg kan lære noe av, og som er snille... Herr Brun, you're out. meg altså Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du! Jeg er flink til å kjøre bil altså Tviler ikke! Søss som kjører meg her i huset! Bare si når( etter 3 september så jeg har bil) du er på sande stasjon så er jeg der! Jeg liker ikke å blir sett i noe annet enn Volvo... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Herregud! Jeg flytter til Frankrike om to uker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg