Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Anette!

Hvordan det går?

Er jo aldri på MSN jo..... :cry:

sorry men typen min er ultramissunelig så det er litt vanskelig :p

ØB prata til meg også satt han på dataen og jeg visste at han kom til å være frekk mot han så jeg bare logga av..

Men har det bra da :)

Venter bare på at du skal komme og besøke søss ;)

Vennina mi trodde du var eldre og ble dritsur fordi jeg ikke hadde gitt msn'en til han dødskjekke fyren til henne :p Men da jeg sa du var femten så var jeg nesten tilgitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennina mi trodde du var eldre og ble dritsur fordi jeg ikke hadde gitt msn'en til han dødskjekke fyren til henne :p Men da jeg sa du var femten så var jeg nesten tilgitt.

Haha, lol! :mrgreen:

Men har det bra da :)

Fiiint!

Venter bare på at du skal komme og  besøke søss ;)

Når jeg får vite hvor du bor, så! :)

*rote frem meldingsloggen*

14.08.2005  22:32:16  Monica  ketchez - Unlovable. @Bråtveit  Hvor er det du bor egentlig? Hilsen Anette :) 

Jelsa, Rogaland. :)

Visste det var noe du hadde spurt om! ;)

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Et par ble invitert til et maskerade ball. Men dessverre så fikk damen en fryktelig hodepine om kvelden da de skulle reise, så de bestemte at mannen skulle reise alene. Mannen reiste av sted i antrekket sitt.

Når damen hadde sovet i 3-4 timer så våknet hun helt fri for hodepine og bestemte seg for å reise etter. Mannen hennes hadde ikke sett antrekket hennes, så hun tenkte at dette ville bli en fin sjanse til å sjekke hvordan mannen hennes oppførte seg når hun ikke er tilstede. Hun tok på seg antrekket og kom seg av gårde umiddelbart.

Da hun ankom festen, så hun at mannen danset med alle de pene damene som var der. Hun så jo bra ut selv så hun gikk bort til mannen og begynte å danse. Mannen var helt med, og helt uvitende om at det var kona han danset med. Etter å ha danset en stund hvisket mannen et forslag i øret hennes. Det endte med at de ble enige om at de skulle ta en "runde" bak i hagen.

Etter endt gjøremål skyndte kvinnen seg hjem og hoppet til køys før mannen kom hjem. Et time senere ankom mannen soverommet og kona spurte hvordan han hadde hatt det.

Han svarte: "Det samme gamle".

"Jaha" sa kona og spurte på nytt om han hadde danset mye.

"Nei, jeg danset ikke i det hele tatt".

"Neivel, men hva gjorde du da?" spurte kvinnen.

"Nei, jeg satt på bakrommet sammen med gutta og spilte poker jeg".

"Men, forresten, han som lånte kostymet mitt hadde vist hatt det jævla morsomt".

hahahah ....nei vent nå litt , denne var jo OLD :devil:

Lenke til kommentar
Rogaland hørtes langt unna ut..

Men jeg kan jo alltids hente deg på togstasjonen i Sande hvis du kommer dit :p

Ikke min feil at han typen min er sånn ;) Men han er så sinnsykt redd for å miste meg eller at jeg skal flørte med noen på msn...

Ergo, han er kjip/dum/whatever. Pell deg på msn!

Sitter på laptop'en og hjelper pappa med noe i excel så kan ikke være på msn da.. Han var visst veldig bekymra for hva han skal gjøre neste år når jeg har flytta for å gå på skole. Det blir vel å kjøpe en laptop til meg og også maile excel-dokumenter.

Lenke til kommentar

Ikke min feil at han typen min er sånn ;) Men han er så sinnsykt redd for å miste meg eller at jeg skal flørte med noen på msn...

Sitter på laptop'en og hjelper pappa med noe i excel så kan ikke være på msn da.. Han var visst veldig bekymra for hva han skal gjøre neste år når jeg har flytta for å gå på skole. Det blir vel å kjøpe en laptop til meg og også maile excel-dokumenter.

Evt. gjøre som meg og mamma.

Msn+mic+webcam= :green:

Lenke til kommentar

...en blir vell lei av det, men..det er vell positivt?

Hentes av deg? :ermm:

Med på den! :cool:

Du! Jeg er flink til å kjøre bil altså :yes:

Fredrik: Joda, men det var ca sånn han kom i kontakt med meg ( + felles bekjente, bestevennina mi begynte i klasse med han og mente at vi hadde passa sammen) så da er han redd for at det skjer igjen. Bare at med meg og en annen..

Lenke til kommentar

Betaler han godt? :p

Lenke til kommentar

Betaler han godt? :p

Ikke like godt som pappa joachim.

Lenke til kommentar

Joachim: Seff gjør han det :D Ikke alltid i direkte lønn, men jeg kan aldri huske å ikke ha fått noe jeg har lyst på. Desuten får jeg alltid betalt dobbelt så mye som jeg burde hver måned så om jeg hjelper han litt i excel gjør ikke det noe. Han er jo eneste inntektskilde i familien så alt jeg får av penger kommer fra han selv om han later som om han er gjerrig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...