Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor "vil" alle være tøs? Fordi det er søt baklengs Ø.B., du har sagt det tre ganger i so4 nå og flere ganger på MSN, men når skjer det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor klarer dere og få sånn kyssemunn på meldinger @ sony ercisson? Grr! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ø.B., du har sagt det tre ganger i so4 nå og flere ganger på MSN, men når skjer det? Hvis du ikke holder kjæft nå skjer det noe veldig ille Den tid kommer hvor jeg hopper i dusjen. Veldig snart faktisk. akkurat nå. Endret 17. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor klarer dere og få sånn kyssemunn på meldinger @ sony ercisson? Grr! :-* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor klarer dere og få sånn kyssemunn på meldinger @ sony ercisson? Grr! :-* Jeg forventet ett svar per SMS! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ø.B., du har sagt det tre ganger i so4 nå og flere ganger på MSN, men når skjer det? Hvis du ikke holder kjæft nå skjer det noe veldig ille Den tid kommer hvor jeg hopper i dusjen. Veldig snart faktisk. akkurat nå. bra du skal hoppe i dysjen, for denne tråden får deg til å lukte Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor klarer dere og få sånn kyssemunn på meldinger @ sony ercisson? Grr! :-* Hysj, det er jo en hemmelighet! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 YES NYPD ER TILBAKE! Digger den serien! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Munky sin klagepost ble en miniutgave av siste ord 4 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor klarer dere og få sånn kyssemunn på meldinger @ sony ercisson? Grr! :-- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 bra du skal hoppe i dysjen, for denne tråden får deg til å lukte Det stinker drit her fra før, og det står Kjetil var her på veggen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Gohan: Ja ble litt funny Stenger den sikkert snart ellers så blir det SO spesialutgave Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Juhuu! Ble banka opp på første ungdomsskoledag! Dette lover bra. bilder av skader ??? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Munky sin klagepost ble en miniutgave av siste ord 4 La merke til det. Jeg lurer på hvorfor han vil bli bannet jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 bra du skal hoppe i dysjen, for denne tråden får deg til å lukte Det stinker drit her fra før, og det står Kjetil var her på veggen hmm, kanskje det ja, hmm Jeg tror det lukter drit bra Munky sin post jeg, hmm vet ikke jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Lillebroren min kom hjem med en "Bend it like a Banana"-lue til meg. Han var på kampen på Ullevåll i dag. Grøss, tror han virkelig at jeg skal gå med den ultrastygge lua? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor klarer dere og få sånn kyssemunn på meldinger @ sony ercisson? Grr! :-- Nei, fredrik hadde rett... Jeg nydumpet av kjæresten min... Fikk ikke noe forvarsel... Jeg er på markedet igjen! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Lillebroren min kom hjem med en "Bend it like a Banana"-lue til meg. Han var på kampen på Ullevåll i dag. Grøss, tror han virkelig at jeg skal gå med den ultrastygge lua? De er OK de da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg