Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg registrert meg på www.gothornot.com Sorry, du er "not". Og dere tror på meg Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor ikke? Kanskje den setningen hørtes sannsynlig ut for dere. Ikke vet jeg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg sto opp klokka 12 i dag, men har fremdeles ikke tatt på meg klær, sitter her i morgenkåpa og nyter(/fdriver med tidsfordriv) den siste dagen i sommerferien, Bye Bye ferie! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 vil ikke bli kjent med folk. folk er mennesker. mennesker er onde. jeg er ond, men ikke menneskelig ond + ond = bråk. jeg orker ikke bråk. sånt bråk må jeg stå tidlig opp for. fem over åtte er jeg en zombie. jeg klarer ikke reagere som en zombie. livet er teit. jeg er ikke livet, men alikevel er jeg teit sa det helt randomly O_o Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 vil ikke bli kjent med folk. folk er mennesker. mennesker er onde. jeg er ond, men ikke menneskeligond + ond = bråk. jeg orker ikke bråk. sånt bråk må jeg stå tidlig opp for. fem over åtte er jeg en zombie. jeg klarer ikke reagere som en zombie. livet er teit. jeg er ikke livet, men alikevel er jeg teit sa det helt randomly O_o WTF ok then. ----------- *Dusje* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg registrert meg på www.gothornot.com *sitte og stemme 1* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg registrert meg på www.gothornot.com *sitte og stemme 1* Det var bare tull seff. MEN gi meg en dag på å virkelig se ut som en såh tror jeg nok jeg skulle få tatt et bilde men det blir seinere Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg registrert meg på www.gothornot.com *sitte og stemme 1* Wow så kul du er! Kan du lære meg å være så kul som deg? *se opp til kule ketchez* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg registrert meg på www.gothornot.com *sitte og stemme 1* Det var bare tull seff. MEN gi meg en dag på å virkelig se ut som en såh tror jeg nok jeg skulle få tatt et bilde men det blir seinere Du utsetter GANSKE mye nå.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Husket visst feil. Endret 17. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 jabbajabba *gjesp* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Wow så kul du er! Kan du lære meg å være så kul som deg? *se opp til kule ketchez* Jeg kan ikke være så kul så deg, fordi nå er du så kul at du er sarkastisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Herregud Joachim, du dør ikke av å gå igjennom "slummen". Det er faktisk ikke slik at det er fæle utlendinger som føler for å penetrere rompehullet ditt med deres gedigne utstyr rundt hvert gatehjørne. Fordommer kalles det... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Du utsetter GANSKE mye nå.... Hva prater du om? Utsetter da ingen ting jeg vel.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Wow så kul du er! Kan du lære meg å være så kul som deg? *se opp til kule ketchez* Jeg kan ikke være så kul så deg, fordi nå er du så kul at du er sarkastisk. La oss være kule sammen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ja! Dere kan starte med å mase om MSN. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Wow så kul du er! Kan du lære meg å være så kul som deg? *se opp til kule ketchez* Jeg kan ikke være så kul så deg, fordi nå er du så kul at du er sarkastisk. La oss være kule sammen! Neh. Jeg liker ikke deg. Simple as that. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Du utsetter GANSKE mye nå.... Hva prater du om? Dusj nå vennen. Og du ketchez liker jo bare de kule.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Wow så kul du er! Kan du lære meg å være så kul som deg? *se opp til kule ketchez* Jeg kan ikke være så kul så deg, fordi nå er du så kul at du er sarkastisk. La oss være kule sammen! Neh. Jeg liker ikke deg. Simple as that. Ok. Hyggelig å vite Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Og du ketchez liker jo bare de kule.. Jeg liker de som er noe og se opp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg