Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere!

Jeg vil ha min bærbare NÅ!! :(

Kjøpt bærbar fra Elkjøp? :hm:

Så lenge det er bærbar er det vel samma f*** hvor man kjøper fra? :hmm:

Er ikke bærbar også billigere fra nettet?

Bare se her:

Komplett

Elkjøp

Merklig nok tok det bare 1 dag å sende ram'en (fra komplett)... mens det nå har gått 4 dager siden jeg bestilte den bærbare

Lenke til kommentar

Velkommen til flodhests parodishow.

Gjett hvem jeg parodierer nå:

"Jau, så var man her igjen. Har nettopp kjørt min framtidige eks på fest, håper bare a ikke roter seg borti en annen gutt nå da, da skal jeg møte opp personlig der han bor og kaldvæle han med en tp-kabel så han hoster opp nøttane sine. Så skal jeg legge'n i bakken og spinne'n i trynet med sjuførti'n min. Ja det skal værra Snickers og Twist!

Her om dagen kjørte jeg og noen kompiser (nei, vi er ikke rompiser) til Sverige, og da vi var framme på svinesund, gikk vi inn og kjøpte 5 kilo tobakk, 70 liter øl, og to cola. Da vi var kommet tilbake til bilen var det et par ungdommer som mysa på bilen min med et vidvinkla sneversyn. "Hva glaner dere på?" måtte jeg jo såklart spørre, og som en boomerang fikk jeg tilbake et svar om at bilen min var fet. Som Jimmey carrey i lystløgneren dro jeg en løgn, og sa at jeg lot Porscha stå hjemme. Da blei dem lange i maska som om dem hadde et lodd på 90 kilo festa til haka!!

Men nå skal jeg lage en sang som handler om navlelo, så skal jeg over til Jonny og lane litt!"

Hvem var dette da?

Og du jeg parodierer: Om du føler deg like støtt som kula de bruker i curling, må du si ifra, så skal jeg redigere innlegget mitt som en angrende journalist! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...