:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Istad skjedde alt, nå ble jeg plutselig sittende uten noe å gjøre... Merkelig hvordan det svinger... Nå skjedde det plutselig litt her. Elsker å være skillsmissebarn. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nice med en kjapp en. Og da snakker jeg om dusjen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Nice med en kjapp en. Og da snakker jeg om dusjen. En kjapp en i dusjen, ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ser din kjappe i dusjen og høyner med to kjappe i badekaret. I morgen får vi se småripsene på skolen. Hihihi. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ahhhh, peer-to-peer-fildeling ... Jeg leter etter en sang, men får istedenfor, blant annet, "slut plays with herself and then gets a hot load of sperm on her face". Blæ. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ahhhh, peer-to-peer-fildeling ...Jeg leter etter en sang, men får istedenfor, blant annet, "slut plays with herself and then gets a hot load of sperm on her face". Blæ. :!: Klassisk. På fredag skal jeg på tur. Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere! Jeg vil ha min bærbare NÅ!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Tror jeg skal ta et varmt badekar tur! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere! Jeg vil ha min bærbare NÅ!! Kjøpt bærbar fra Elkjøp? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Norge - Sveits: 0-2 :!: Ansett meg som manager og jeg skal vise dere noe dere aldri har sett! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere! Jeg vil ha min bærbare NÅ!! Kjøpt bærbar fra Elkjøp? Yeah? Er vel ikke så gale det? Jeg ser ingen forskjell med dem HP maskinene som selges på elkjøp i forhold til dem på komplett fks Bare at elkjøp sin var billigere Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Norge - Sveits: 0-2 :!: Ansett meg som manager og jeg skal vise dere noe dere aldri har sett! 11 fyllesyke spillere på banen f.eks.? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere! Jeg vil ha min bærbare NÅ!! Kjøpt bærbar fra Elkjøp? Så lenge det er bærbar er det vel samma f*** hvor man kjøper fra? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere! Jeg vil ha min bærbare NÅ!! Kjøpt bærbar fra Elkjøp? Så lenge det er bærbar er det vel samma f*** hvor man kjøper fra? Er ikke bærbar også billigere fra nettet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Norge - Sveits: 0-2 :!: Ansett meg som manager og jeg skal vise dere noe dere aldri har sett! 11 fyllesyke spillere på banen f.eks.? Yndlingsformasjon: 2-5-3 Du får bedre bærbare på nettet tror nå jeg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 DENON 2106 Helt ny på markedet. Vil det si at 3806 også er på vei? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg blir så SUUUR på elkjøp, dem er så forbanna trege med å levere! Jeg vil ha min bærbare NÅ!! Kjøpt bærbar fra Elkjøp? Så lenge det er bærbar er det vel samma f*** hvor man kjøper fra? Er ikke bærbar også billigere fra nettet? Bare se her: Komplett Elkjøp Merklig nok tok det bare 1 dag å sende ram'en (fra komplett)... mens det nå har gått 4 dager siden jeg bestilte den bærbare Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Velkommen til flodhests parodishow. Gjett hvem jeg parodierer nå: "Jau, så var man her igjen. Har nettopp kjørt min framtidige eks på fest, håper bare a ikke roter seg borti en annen gutt nå da, da skal jeg møte opp personlig der han bor og kaldvæle han med en tp-kabel så han hoster opp nøttane sine. Så skal jeg legge'n i bakken og spinne'n i trynet med sjuførti'n min. Ja det skal værra Snickers og Twist! Her om dagen kjørte jeg og noen kompiser (nei, vi er ikke rompiser) til Sverige, og da vi var framme på svinesund, gikk vi inn og kjøpte 5 kilo tobakk, 70 liter øl, og to cola. Da vi var kommet tilbake til bilen var det et par ungdommer som mysa på bilen min med et vidvinkla sneversyn. "Hva glaner dere på?" måtte jeg jo såklart spørre, og som en boomerang fikk jeg tilbake et svar om at bilen min var fet. Som Jimmey carrey i lystløgneren dro jeg en løgn, og sa at jeg lot Porscha stå hjemme. Da blei dem lange i maska som om dem hadde et lodd på 90 kilo festa til haka!! Men nå skal jeg lage en sang som handler om navlelo, så skal jeg over til Jonny og lane litt!" Hvem var dette da? Og du jeg parodierer: Om du føler deg like støtt som kula de bruker i curling, må du si ifra, så skal jeg redigere innlegget mitt som en angrende journalist! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 SkyMarshall. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hehe, så korrekt som det går an å bli. *mission accomplished* Endret 17. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg