Arne_F Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 *snipp* Hvor finner du de vitsene? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ta det med ro, dere. Joachim har bare firkantet tankegang. Ignorant tror jeg vi sier. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Selvfølgelig finnes det de som ser ting fra et annet perspektiv, men man er faktisk på skolen for å lære, og det er dumt å ikke gjøre det beste ut av det. Det skal mye til for ikke å ha tid til en halv times lekser på ettermiddagen, og hvis du ikke har tid til det så klarer du deg fint uansett, trenger ikke akkurat å få 2 i alle fag fordi du ikke jobber hjemme. Og det å nekte å jobbe på skolen er dumt, rett og slett. Latskap kalles det vel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Folk med dårlige karakterer er ikke direkte dumme. De ser bare på ting fra et annet perspektiv. Hø? Folk som tenker på at det er andre ting i livet som er viktigere enn karakterer, god jobb med mye penger osv. Fantastisk unnskyldning for dårlig karakterer. Har 4,3 i gjennomsnitt, uten å ha gjort en dritt lekser, bortsett fra det jeg har måttet gjøre. Jeg er såkalt giddalaus, syns at lekser er å kaste bort tiden. Jeg gidder ikke jobbe såmye, fordi det faktisk er meningsløst. Jeg kom da faktisk inn på VGS der jeg ville med mine karakterer, og nå er jo alle ungdomsskolekarakterer borte.... Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 *snipp* Hvor finner du de vitsene? Rundt omkring, egentlig... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Folk med dårlige karakterer er ikke direkte dumme. De ser bare på ting fra et annet perspektiv. Hø? Folk som tenker på at det er andre ting i livet som er viktigere enn karakterer, god jobb med mye penger osv. Fantastisk unnskyldning for dårlig karakterer. Har 4,3 i gjennomsnitt, uten å ha gjort en dritt lekser, bortsett fra det jeg har måttet gjøre. Jeg er såkalt giddalaus, syns t lekser er å kaste bort tiden. Jeg gidder ikke sobbe såmye, fordi det faktisk er meningsløst. Jeg kom da faktisk inn på VGS der jeg ville med mine karakterer, og nå er jo alle ungdomsskolekarakterer borte. Jeg kom ut med 5,1 med samme innstilling. Hehehe, men du vet da at vi på skolen vår kjøper karakterene våre? Vel, tror ikke akkurat det... Men er noen som har litt for mange seksere... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Folk med dårlige karakterer er ikke direkte dumme. De ser bare på ting fra et annet perspektiv. Hø? Folk som tenker på at det er andre ting i livet som er viktigere enn karakterer, god jobb med mye penger osv. Fantastisk unnskyldning for dårlig karakterer. Har 4,3 i gjennomsnitt, uten å ha gjort en dritt lekser, bortsett fra det jeg har måttet gjøre. Jeg er såkalt giddalaus, syns t lekser er å kaste bort tiden. Jeg gidder ikke sobbe såmye, fordi det faktisk er meningsløst. Jeg kom da faktisk inn på VGS der jeg ville med mine karakterer, og nå er jo alle ungdomsskolekarakterer borte. Mens andre har andre mål. Det handler om prioriteringer. Poenget er at de aller fleste som har 2-3 i snitt har det fordi de ikke gidder å jobbe, og går inn for å gjøre livet jævlig på skolen. Nå ser jeg bort fra folk med ordblindhet, dysleksi og andre problemer de ikke kan noe for, jeg vet godt at man ikke nødvendigvis er hverken dum eller lat fordi man har en sykdom/dysfunksjon. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Sorry for support, men er Snekker'n seriøst 99 år? Det tror jeg ikke på! http://forum.hardware.no/index.php?showuser=13148 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Man kan ikke få seksere uten å være ekstem nerd eller rompeslikker. Gjerne en blanding. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Sorry for support, men er Snekker'n seriøst 99 år? Nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Man kan ikke få seksere uten å være ekstem nerd eller rompeslikker. Gjerne en blanding. Neivel? Det kan man altså ikke? Dere snakker om at JoachimR er firkantet, trangsynt, ignorant osv? Dummeste jeg har hørt på LENGE Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Man kan ikke få seksere uten å være ekstem nerd eller rompeslikker. Gjerne en blanding. Vel. Så vansklig er det ikke. Jeg har kranglet sykt med norsklæreren min, men har nå klart å hale i land seks i muntlig... Og fire i sidemål... Han tok bort sekseren i skriftlig. Endret 17. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Sorry for support, men er Snekker'n seriøst 99 år? Det tror jeg ikke på! http://forum.hardware.no/index.php?showuser=13148 Han er vel litt over 50? Mener å huske å ha hørt om hans 50årsdag på forumet her om dagen. Han virker yngre dog... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Mens andre har andre mål. Det handler om prioriteringer. Poenget er at de aller fleste som har 2-3 i snitt har det fordi de ikke gidder å jobbe, og går inn for å gjøre livet jævlig på skolen. De som ligger med snitt på 2-3 er det verre med igjen. De gidder ikke å jobbe for noen ting. Det er ikke bra. Kan ta et eksempel på en kar som ikke gadd å jobbe noen ting, og som nå har havnet på en skole han absolutt ikke vil gå på. Det er dumt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Sorry for support, men er Snekker'n seriøst 99 år? Det tror jeg ikke på! http://forum.hardware.no/index.php?showuser=13148 Han er vel litt over 50? Mener å huske å ha hørt om hans 50årsdag på forumet her om dagen. Han virker yngre dog... Trodde han var rundt 30 jeg... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvis han er 99 år, så burde det kanskje bli laget en liten notis på forsiden neste år: "Gratulerer med 100 år" Men jeg vet han er opp i åra. Har barn og greier. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Dere er jo på ungdomskolen flestepatren av dere ennå da. Bare vent til andre året på videregående. Da må dere skrive 4 stiler hver dag , minst Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Mens andre har andre mål. Det handler om prioriteringer. Poenget er at de aller fleste som har 2-3 i snitt har det fordi de ikke gidder å jobbe, og går inn for å gjøre livet jævlig på skolen. De som ligger med snitt på 2-3 er det verre med igjen. De gidder ikke å jobbe for noen ting. Det er ikke bra. Kan ta et eksempel på en kar som ikke gadd å jobbe noen ting, og som nå har havnet på en skole han absolutt ikke vil gå på. Det er dumt. Ja. Og på min skole så er det disse som klager over alle "smiskerne" som bare får bedre karakterer enn dem fordi de ligger med lærerne osv. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 http://www.akam.no/artikkel/1332 Er det bare jeg som ikke ser bildene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Dere er jo på ungdomskolen flestepatren av dere ennå da. Bare vent til andre året på videregående. Da må dere skrive 4 stiler hver dag , minst Jeg gleder meg! Stiler er kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg