Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Poenget er at jeg ikke taper noe men vinner masse på å smiske, og det går heller ikke ut over noen. Ergo ser jeg ingenting galt i det. De som jober hardt, men ikke smisker, men allikevel får like gode karakterer som de som jobber lite og smisker taper på det. Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter? Du liker å bli sett på som en smisker? Jeg driter i at jeg blir sett på som smisker? Som sagt, jeg kan faktisk det vi lærer om på skolen, bedre enn de fleste i klassen min, jeg bare smisker i tillegg. Handler mest om å ha et hyggelig forhold til læreren, det gjør alt så mye enklere i skoledagen. Det at jeg får bedre karakterer (dette vet jeg forsåvidt ikke om jeg får, kan jo godt hende at jeg hadde fått samme karakterer uten å smiske) er bare en bonus. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter? De får like gode karakterer for mer jobb. Ja og? De har ikke fått dårligere karakter enn hva de fortjener. Jeg har kanskje fått bedre karakter enn hva jeg fortjener, men de som bare arbeider har da ikke fått dårligere... Jo, de får dårligere karakterer enn det de fortjener om noen andre får bedre karakterer enn det de fortjener. Nei, man får ikke det... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 *Dævve* Uvanlig! Ikke kom her å si du ikke har faste dævvetidspunkt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jo, de får dårligere karakterer enn det de fortjener om noen andre får bedre karakterer enn det de fortjener. Nei, man får ikke det... Gjør de vel! Hvorfor skal jeg ikke det Ø.B.? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hva er galt med skoleprat da? Elsker skolen jeg. ^^ Not! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter? De får like gode karakterer for mer jobb. Ja og? De har ikke fått dårligere karakter enn hva de fortjener. Jeg har kanskje fått bedre karakter enn hva jeg fortjener, men de som bare arbeider har da ikke fått dårligere... Jo, de får dårligere karakterer enn det de fortjener om noen andre får bedre karakterer enn det de fortjener. Nei, man får ikke det... Jo, det får de. Uansett. Det er teit å smiske. Du smisker, og du har ikke noe imot det. Vi andre liker ikke folk som smisker, men smiskerne selv ser tydeligvis ikke noe imot smisking. Smisking er teit. EOD. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Lærere er søppel, de går rett på når det gjelder smisking. Og, De som smisker må brenne. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 De som smiker må brenne, de som smikser må brenne, de som smisker må brenne, de som smisker må brenne! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Smisking er teit. EOD. Helt enig. Noen er helt ekstreme. Blir for drøyt. Get a room liksom når jentene i klassa drev på som verst med lærern Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Smisking er teit. EOD. Helt enig. Noen er helt ekstreme. Blir for drøyt. Get a room liksom når jentene i klassa drev på som verst med lærern En smiskende blondine i klassen min fikk sekser i geo, selv om hun sa under et foredrag at Japan ligger i Kina. (Hun mente det virkelig.) Hater når det er sex=sekser Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor er smisking teit? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Fant plusteleg ut at eg har vore på forumet i over to år no. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor er smisking teit? Les litt ovenfor du Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor er smisking teit? Har du ikke fått det med deg enda. OK. Tenk om du jobba virkelig hardt i et fag, mens en annen, som bare sløver, men smisker, får like god karakter som deg. Ville du likt det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 sex=sekser Tysklæreren min! Litt kjipt at jeg er gått ned nå.. Men forhåpentligvis får jeg skifte valgfag. Skal spørre i morgen eller så fort som mulig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 FAEN! Fikk en ripe på displayet på telefonen min. :sad: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) sex=sekser Tysklæreren min! Du har p*** tysklærer'n din? *Vurdere lærer-yrke* Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 sex=sekser Tysklæreren min! Litt kjipt at jeg er gått ned nå.. Men forhåpentligvis får jeg skifte valgfag. Skal spørre i morgen eller så fort som mulig. Du har p*** tysklærer'n din? *Vurdere lærer-yrke* Nei, ikke, IKKE tull om sånt. Stygt sagt! FY deg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor er smisking teit? Har du ikke fått det med deg enda. OK. Tenk om du jobba virkelig hardt i et fag, mens en annen, som bare sløver, men smisker, får like god karakter som deg. Ville du likt det? Og skjønner du det ikke nå Herr Brun. Da er du ikke videre smart Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor er smisking teit? Har du ikke fått det med deg enda. OK. Tenk om du jobba virkelig hardt i et fag, mens en annen, som bare sløver, men smisker, får like god karakter som deg. Ville du likt det? Nei, men jeg har heller ikke opplevd det. Anklager du meg for bare å sløve på skolen, kan du gå og pule en sau. Jeg vet ikke hvordan det ligger an på skolene dere går på, men der hvor jeg kommer fra så er det som sagt de som arbeider som faktisk smisker, noen få arbeider og driter i å smiske, og de fleste sløver og hater lærerne. De fagene jeg har gode karakterer i har jeg bedre kunnskap enn de andre i klassen min som har fått dårligere karakterer, enkelt og greit. Jeg smisker i tillegg, men det er som sagt stort sett for å ha et hyggelig forhold til lærerne, ikke for å få gode karakterer. Jeg får gode nok karakterer uten å smiske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg