Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå!

 

Kaos. Fant ut at jeg skulle lage meg mat. Fant frem en frossen kjøttdeig og prøvde å tine i mikroen. Dårlig resultat så jeg bare slang den i wok'en. Tenkte jeg skulle prøve noe "orientalsk". Den ble kaos. Den ville aldri tine. Brukte vel 15-20 min på det. Så plutselig ringer pappa. "Ja da er vi rett borti gata".

Det hadde jeg glemt. Nå drar de å kjøper gaver(stemor har bursdag) og de kjøper enten for meg eller stikker innom med penger. Nå får jeg dårlig samvittighet også :(

 

Plutselig skjedde alt på en gang. Det går dårlig hvis man ikke er forberedt... :no:

Lenke til kommentar

Ser ingenting galt i å smiske, det er lærerens valg om han skal gi meg god karakter eller ikke (altså han/hun som gjør noe galt imo.). Du taper ingenting på at andre får en god karakter, så du har ingenting å hate "slike folk" for...

Selv jeg har grenser, jeg smisker bare med lærere jeg faktisk liker.

Lenke til kommentar
Man burde få karakter på grunn av hvor god en er, ikke hvor at man er en rævsleiker. Hater slike folk.

Min helt.

Fortell meg noe nytt! :p

Jeg har på meg grå sokker i dag.

 

Ser ingenting galt i å smiske, det er lærerens valg om han skal gi meg god karakter eller ikke (altså han/hun som gjør noe galt imo.). Du taper ingenting på at andre får en god karakter, så du har ingenting å hate "slike folk" for...

 

Men det er irriterende for folk som jobber for karakteren, men som får dårligere enn de som smisker.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Skjønner ikke det der med å "mobbe" lærerne jeg. Hva er vitsen?

Mye bedre å sleike lærerne oppetter ryggen, det hjelper ofte på karakterene :green:

Kanskje du liker og slikke de kvinnelige lærerene som har rundet 50, men det liker ikke jeg.

 

 

Mobbing av lærere er kos! :love:

Nå er de fleste av mine lærere enten sinssvakt kule menn på rundt 50-60, svært pene damer på rundt 25 eller hyggelige menn på rundt 30-40... Hadde det vært annerledes hadde kanskje jeg sett annerledes på saken. Som sagt, selv jeg har mine grenser.

 

Poenget er at jeg ikke taper noe men vinner masse på å smiske, og det går heller ikke ut over noen. Ergo ser jeg ingenting galt i det.

Lenke til kommentar
Poenget er at jeg ikke taper noe men vinner masse på å smiske, og det går heller ikke ut over noen. Ergo ser jeg ingenting galt i det.

De som jober hardt, men ikke smisker, men allikevel får like gode karakterer som de som jobber lite og smisker taper på det.

Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter?

Lenke til kommentar
Poenget er at jeg ikke taper noe men vinner masse på å smiske, og det går heller ikke ut over noen. Ergo ser jeg ingenting galt i det.

De som jober hardt, men ikke smisker, men allikevel får like gode karakterer som de som jobber lite og smisker taper på det.

Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter?

De får like gode karakterer for mer jobb.

Lenke til kommentar
Poenget er at jeg ikke taper noe men vinner masse på å smiske, og det går heller ikke ut over noen. Ergo ser jeg ingenting galt i det.

De som jober hardt, men ikke smisker, men allikevel får like gode karakterer som de som jobber lite og smisker taper på det.

Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter?

Du liker å bli sett på som en smisker?

Lenke til kommentar
Poenget er at jeg ikke taper noe men vinner masse på å smiske, og det går heller ikke ut over noen. Ergo ser jeg ingenting galt i det.

De som jober hardt, men ikke smisker, men allikevel får like gode karakterer som de som jobber lite og smisker taper på det.

Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller får jeg bedre karakter?

De får like gode karakterer for mer jobb.

Ja og? De har ikke fått dårligere karakter enn hva de fortjener. Jeg har kanskje fått bedre karakter enn hva jeg fortjener, men de som bare arbeider har da ikke fått dårligere...

Lenke til kommentar

Hva taper de? Får de dårligere karakter, eller  får jeg bedre karakter?

De får like gode karakterer for mer jobb.

Ja og? De har ikke fått dårligere karakter enn hva de fortjener. Jeg har kanskje fått bedre karakter enn hva jeg fortjener, men de som bare arbeider har da ikke fått dårligere...

Jo, de får dårligere karakterer enn det de fortjener om noen andre får bedre karakterer enn det de fortjener.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...