Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hehehe, jeg og en kamerat fikk en annen elev til å slutte på skolen. Er mobbing noe å skryte av? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hehehe, jeg og en kamerat fikk en annen elev til å slutte på skolen. Er mobbing noe å skryte av? Motmobbing kalles det. I ettertid har vi fått høre fra to forskjellig lærere "dere klarte det vi ikke klarte" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) bah Endret 17. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hehehe, jeg og en kamerat fikk en annen elev til å slutte på skolen. Er mobbing noe å skryte av? Motmobbing kalles det. I ettertid har vi fått høre fra to forskjellig lærere "dere klarte det vi ikke klarte" Motmobbing? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 I prinsippet mobbet han først, og med en lærer hvis motto var "Ta igjen" og en klassestyrer med motstridende motto, så tok vi litt igjen, og han endte opp på en eller annen annen skole. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Læreren vår på ungdommsskolen begynte innimellom å grine og måtte bare løpe ut av klasserommet.. Skjønner ikke det. vi var da en hyggelig klasse.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Klassen min var ikke hyggelig. Skjønner godt at lærere begynte å gråte. Blir litt flau når jeg tenker tilbake på det eller møter lærerne. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Læreren vår på ungdommsskolen begynte innimellom å grine og måtte bare løpe ut av klasserommet.. Skjønner ikke det. vi var da en hyggelig klasse.. Det gjorde den første klassestyreren vår også: "Her står jeg og blåser opp en ballong og alle dere sitter med hver deres nnål og stikker hul på den!!! Buhu" og så løp hun ut. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Læreren vår på ungdommsskolen begynte innimellom å grine og måtte bare løpe ut av klasserommet. Det klarte vi med tysklærer'n vår. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sånn var læreren våres Ø.B., vi får ei ny dame på 27 fra Veienmarka nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 fra Veienmarka nå. Nice! Alltid ønsket meg en lærer fra Veienmarka. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 I prinsippet mobbet han først, og med en lærer hvis motto var "Ta igjen" og en klassestyrer med motstridende motto, så tok vi litt igjen, og han endte opp på en eller annen annen skole. *se opp til* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 fra Veienmarka nå. Nice! Alltid ønsket meg en lærer fra Veienmarka. Altså, Veienmarka U.Skole... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skjønner ikke det der med å "mobbe" lærerne jeg. Hva er vitsen? Mye bedre å sleike lærerne oppetter ryggen, det hjelper ofte på karakterene Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Skjønner ikke det der med å "mobbe" lærerne jeg. Hva er vitsen? Mye bedre å sleike lærerne oppetter ryggen, det hjelper ofte på karakterene Jeg -hater- folk som smisker. Men det å gå for å mobbe lærere liker jeg ikke akkurat heller. En smiskende blondine i klassen min fikk sekser i geo, selv om hun sa under et foredrag at Japan ligger i Kina. (Hun mente det virkelig.) Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Man burde få karakter på grunn av hvor god en er, ikke hvor at man er en rævsleiker. Hater slike folk. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skjønner ikke det der med å "mobbe" lærerne jeg. Hva er vitsen? Mye bedre å sleike lærerne oppetter ryggen, det hjelper ofte på karakterene Kanskje du liker og slikke de kvinnelige lærerene som har rundet 50, men det liker ikke jeg. Mobbing av lærere er kos! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sånn var læreren våres Ø.B., vi får ei ny dame på 27 fra Veienmarka nå. Merkelig med disse sammenbruddene hennes da. Men men, det ble da litt fri Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skjønner ikke det der med å "mobbe" lærerne jeg. Hva er vitsen? Mye bedre å sleike lærerne oppetter ryggen, det hjelper ofte på karakterene Foretrekker å behandle lærerene med respekt, uten å smiske. Men jeg skjønner ditt synspunk meget godt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Herr Brun, smisking suger mer enn Steffy gjorde på hele TG05. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg