Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ah, så klart. Har aldri fulgt med noe nevneverdig på tøvet. Herregud, hvem er det som faktisk stemmer på sånn musikk som tyrkerne fremfører? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva syns folket om Melodi Grand Pri? Syns Wig Wam Rocker Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 MPG suger, og det samme gjør Wig Wam. Men underholdene er det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Smil til verden og verden smiler til deg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Liker ikke MGP... Men Wig Wam er litt bra... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hørte sangen for første gang nå jeg.. Passer bra i grand prix den låta faktisk.. jeje off I go. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det eneste som mangla i sangen til Wig Wam var en 2-3 minutters gitar solo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... ikke verre en at man sluker en eske. men det er små mengder med brekningsmiddel i paracept som gjør at man kaster opp visst man spiser for mye. Jo, en eske hjelper IKKE. Snakker vi 2 esker (500MG).. Det tar sikkert livet av deg. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... ikke verre en at man sluker en eske. men det er små mengder med brekningsmiddel i paracept som gjør at man kaster opp visst man spiser for mye. Jo, en eske hjelper IKKE. Snakker vi 2 esker (500MG).. Det tar sikkert livet av deg. To esker tar ikke livet av deg. Det kan jeg ikke tro! Tre esker ja, men ikke to! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... ikke verre en at man sluker en eske. men det er små mengder med brekningsmiddel i paracept som gjør at man kaster opp visst man spiser for mye. Jo, en eske hjelper IKKE. Snakker vi 2 esker (500MG).. Det tar sikkert livet av deg. To esker tar ikke livet av deg. Det kan jeg ikke tro! Tre esker ja, men ikke to! er forskjell på folk da! Noen tåler lite og andre tåler mye, jeg har tro på at to esker kunne drept en person! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 En kamerat av meg drakk en halvliter vodka og spiste et brett paracet. han ble ikke annet enn drita. Tror det å blande paracet og sprit er oppskrytt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 En kamerat av meg drakk en halvliter vodka og spiste et brett paracet. han ble ikke annet enn drita. Tror det å blande paracet og sprit er oppskrytt det er oppskrytt, har en tro på at alkohol ødelegger virkningen av Paracet! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Mamma sa at mens hun jobbet tokk hun fast to paracet til lunch liksom. Jeg har faktisk tatt helt oppe i en eske med tyve på et døgn og... jeg lever, tror jeg? Jeg VIL også tro at vi vinner i år! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vel, jeg har svelgt ned en eske før 500mg uten og merke noe særlig.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du kommer sikkert til å merke at leveren din er herpa neste gang du skal prøve å drikke litt sterkere varer :] Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ta 1 eske på noen min. så er dere sikkert ikke så gode i hodet etterpå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du kommer sikkert til å merke at leveren din er herpa neste gang du skal prøve å drikke litt sterkere varer :] Neeida, levern funker fint den.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 bah, skal bare teste noe. dere trenger ikke å bekymre dere for filen, den er fra gta vc Ny_WinRAR_ZIP_archive.zip Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det jeg ikke forstår er hvordan dere får ned all paraceten. Ikke bare er det brekningsmiddel i dritten, men det smaker jo hugg og. Dessuten er de så tørre og ekle :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg