akristina92 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg.Det var lik det skjedde: 2004: Du plaget en fyr på et LAN. Han ble tydeligvis litt sur. Langsur. 2005: Vedkommende går bort til deg å gir deg juling. - Hva sier lærern? - Banka, i form av slått til døde? steina? et slag på armen? - Hvor er stord? Han skubbet meg ned, slo meg et par ganger før han ble tatt bort av vennene hans. Dette er en "kjent" pøbel som denne skolen har hatt problemer med siden han startet der. Han har banka mange andre folk før, og er kjent for sine "pøbelstreker". Lærerene skal fikse noe sier de. Har ikke peiling på hva. Stord ligger en times ferjetur fra Bergen. EDIT: Fyren går i 9ende. EDIT2: Fyren har det heller ikke helt godt, med karakterer i snitt av 1/2, dropper skolen for å spille cs, når han gikk i 5 klasse kjørte han moped for å fylle bensin på den, fikk poletiet etter seg og stakk. Endret 17. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Juhuu! Ble banka opp på første ungdomsskoledag! Dette lover bra. herregud!! lær deg karate og bank dem opp! ALDRI gå rundt og bli trykt ned av andre! Dagene blir ødelagt, grur deg til og gå på skolen. o.s.v.! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) *snurpi* Hørtes ut som en skikkelig råtass altså. Er han stor generelt? Høyde, benbygning osv? Eller er han en av de knøttsmå som er så tøffe? Endret 17. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Min ungdomsskole er jo relativt grei, siden jeg ennå ikke har fått bank, og når noen prøver, så snakker jeg det bar evekk, ellers bare roper jeg "WANNA PICE OF MEH!?!?!??" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Ikke min! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Min ungdomsskole er jo relativt grei, siden jeg ennå ikke har fått bank, og når noen prøver, så snakker jeg det bar evekk, ellers bare roper jeg "WANNA PICE OF MEH!?!?!??" Har heller ikke opplevd og få bank enda, enda kjeften min er løsriven. Jeg har faktisk ingen på skolen som jeg er "uvenner" med. Min skole er delvis fri for mobbing også, men det forekommer jo såklart. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hmm. Virker som jeg skal slutte å si meningene mine her på forumet.. Jaja, kan gjøre det jeg. Fra og med nå skal jeg alltid være enig med flertallet edit: Jeg tror jeg setter meg ut på terrassen litt Endret 17. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Min ungdomsskole er jo relativt grei, siden jeg ennå ikke har fått bank, og når noen prøver, så snakker jeg det bar evekk, ellers bare roper jeg "WANNA PIC OF MEH!?!?!??" Bilde? Nei fysj.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Miljøet er så dårlig at tom. en lærer sluttet nå nylig pga. han ble mobbet. Er overrasket at han holdt ut så lenge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Ikke min! Så vakkert sagt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Miljøet er så dårlig at tom. en lærer sluttet nå nylig pga. han ble mobbet. Er overrasket at han holdt ut så lenge. Ja, men gjelder dette alle skoler? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) edit: Jeg tror jeg setter meg ut på terrassen litt Nei! dette synest jeg er teit og dumt! Alle som går ut på terrassen er uinteligente og dreper folk! EDIT: mobbere er teite. Endret 17. august 2005 av MagE Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Ikke min! Sikkert fordi du går der! Mange her nå, i forhold til det det har vært de siste ukene. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Tonio, skole start vettu, alle sverger til hw istedet for lekser osv. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Ja, dette gjelder virkelig alle ungdomsskoler i landet... Miljøet er så dårlig at tom. en lærer sluttet nå nylig pga. han ble mobbet. Er overrasket at han holdt ut så lenge. Ja, men gjelder dette alle skoler? At lærere slutter pga. de blir mobbet? Neppe. Tviler sterkt på at det er så veldig vanlig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Tonio, skole start vettu, alle sverger til hw istedet for lekser osv. Er det noen som får lekser noen av de første dagene altså? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Tonio, skole start vettu, alle sverger til hw istedet for lekser osv. Er det noen som får lekser noen av de første dagene altså? jeg tenkte litt langt fremover, OK? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Rune: Netopp! Miljøet er svært varierende på de forskjellige skolene. Er lite mobbing på min tidligere skole f. eks. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hehehe, jeg og en kamerat fikk en annen elev til å slutte på skolen, og hele klassen fikk vel byttet ut klassestyreren vår. DEMOKRATI! Hihihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg