:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Vel, en eller annen "tøff" person som påstår jeg plaga han på et lan for et år siden. Elsker "tøffinger". De er alltid så "kule". Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Diskspace10GB: Hvor går du på skole? Alle som leser so drar til skolen hans og sjekker hvem som tør yppe på ham da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Yeah! Nerdene fra hw.no ordner opp. :| ^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hehe. Bor på Stord, Stord Ungdomssole Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vel, en eller annen "tøff" person som påstår jeg plaga han på et lan for et år siden. I morgen: Virk underlegen osv. når du går forbi ham, og akkurat når han kommer med en eller annen sleip kommentar gir du ham et realt spark i balla! Funker som oftest greit. Går selvfølgelig også ann å høre med en lærer eller no sånt kjedelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ballespark er feige greier... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Min super-high-tech-mega etterforskning bærer frukter. En gutt ga meg tips om en fotballkamp. Da husket jeg det:Han er på landskamp! Og jeg som skulle lage mat og greier... jaja *lage til seg selv* Skuffende vri, men historien var underholdende så lenge den varte. Trekk for slutten og lengde. 7/10 Diskspace: Jepp, life sucks. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vet du hva jeg sier? Stapp en kongle i ræva hans! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ballespark er feige greier... Banking i det hele tatt er feige greier. Slåsskamp er en ting, men siden han sier at han har blitt banket så regner jeg med at motstanderen er litt større enn ham, ergo må man bruke skitne triks Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ballespark er feige greier... Jepp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vet du hva jeg sier? Stapp en kongle i ræva hans! Da blir han stempla so,m homofil Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vet du hva jeg sier? Stapp en kongle i ræva hans! Evt. stapp bambusfliser under neglene hans. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vet du hva jeg sier? Stapp en kongle i ræva hans! Evt. stapp bambusfliser under neglene hans. Eller andre kinesiske torturerings måter Bare tøysa Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vet du hva jeg sier? Stapp en kongle i ræva hans! Evt. stapp bambusfliser under neglene hans. Funker fett hvis dere nødlander med et halvt fly på en tropisk øy. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Uansett var jeg "heldig". Det var nemlig to venner av ham som gikk med ham, og da de så at han gikk løs på meg, hjalp de til og fikk han bort fra meg . Det kunne endt verre enn det endte. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor fikk du hjelp av vennene til han som banka deg opp? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Kanskje fordi de mener han er teit? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ungdomskole er no dritt. Dårlig miljø, alle er teite. Ingen kan oppføre seg. Det var lik det skjedde: 2004: Du plaget en fyr på et LAN. Han ble tydeligvis litt sur. Langsur. 2005: Vedkommende går bort til deg å gir deg juling. - Hva sier lærern? - Banka, i form av slått til døde? steina? et slag på armen? - Hvor er stord? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 skitne triks Koster kun $7,775.00, og kan kjøpes uten problemer, hvis du har et prikkfritt rulleblad. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Uansett var jeg "heldig". Det var nemlig to venner av ham som gikk med ham, og da de så at han gikk løs på meg, hjalp de til og fikk han bort fra meg . Det kunne endt verre enn det endte. Hvor gammel er han fyren da? Regner med at du går i 8'ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg