Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen)

Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake.

 

Her lukter det muffins :hmm:

Jeg sier at du tar en etterforskning her og holder oss informert gjennom "saken".

Men jeg tror dette går bra :)

Lenke til kommentar
Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen)

Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake.

 

Her lukter det muffins :hmm:

 

EDIT: Han er 11.

Nestegang han drar, følg etter ham. :green:

Lenke til kommentar
Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen)

Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake.

 

Her lukter det muffins :hmm:

 

EDIT: Han er 11.

Veldig film-noir, I like it. Men selvfølgelig, hvis det faktisk har skjedd ham noe så er det utrolig trist, men det har ikke gått nok tid til at jeg hadde bekymret meg.

Lenke til kommentar

Gi ham noen timer før du etterlyser ham du...

 

Lillebroren min gikk på vandering da han var to og et halvt år. Han var borte i fire timer, jakken hans fant vi i en søppeldunk i nærheten...

 

Landskamp ja. Hadde ikke mamma lagt det inn i Outlook? :p

 

Vi prøver oss på et sånt kalender-system med outlook hvor alle legger inn sitt... Hvis de husker det...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...