Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Det er noen som mangler her inne akkurat nå. Men jeg kommer ikke på hvem! That would be me. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen)Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake. Her lukter det muffins Jeg sier at du tar en etterforskning her og holder oss informert gjennom "saken". Men jeg tror dette går bra Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Deg også - men selv om du har kommet mangler det fremdeles noen eller noe Ta-Da! Så innbilske du, Herr Brun og Ø.B. er! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Deg også - men selv om du har kommet mangler det fremdeles noen eller noe Ta-Da! Så innbilske du, Herr Brun og Ø.B. er! Oh yeah. Kom fra rett person Endret 17. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen)Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake. Her lukter det muffins EDIT: Han er 11. Nestegang han drar, følg etter ham. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Synes det jeg. =D Grandiosa (mild) taco er den beste kjøpepizzaen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen)Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake. Her lukter det muffins EDIT: Han er 11. Veldig film-noir, I like it. Men selvfølgelig, hvis det faktisk har skjedd ham noe så er det utrolig trist, men det har ikke gått nok tid til at jeg hadde bekymret meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Grandiosa kjøttdeig og løk er den beste kjøpepizzaen. Fixed. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Her lukter det muffins Mmm, muffins. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Må si meg enig med Tomat-Ulf der. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Min super-high-tech-mega etterforskning bærer frukter. En gutt ga meg tips om en fotballkamp. Da husket jeg det: Han er på landskamp! Og jeg som skulle lage mat og greier... jaja *lage til seg selv* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Gi ham noen timer før du etterlyser ham du... Lillebroren min gikk på vandering da han var to og et halvt år. Han var borte i fire timer, jakken hans fant vi i en søppeldunk i nærheten... Landskamp ja. Hadde ikke mamma lagt det inn i Outlook? Vi prøver oss på et sånt kalender-system med outlook hvor alle legger inn sitt... Hvis de husker det... Endret 17. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Må si meg enig med Tomat-Ulf der. Hvis du lover å komme hit en annen gang og faktisk holder løftet skal jeg tvinge deg til å spise grandiosa taco! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Juhuu! Ble banka opp på første ungdomsskoledag! Dette lover bra. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Må si meg enig med Tomat-Ulf der. Hvis du lover å komme hit en annen gang og faktisk holder løftet skal jeg tvinge deg til å spise grandiosa taco! Hvis jeg kommer til deg må jeg spise pizza? Kommer jeg... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vil ikke ha noen sosser her hjem altså, sorry Tomaten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Juhuu! Ble banka opp på første ungdomsskoledag! Dette lover bra. Hva?! Giv meg navn gutten min! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Juhuu! Ble banka opp på første ungdomsskoledag! Dette lover bra. Hæ? Hvorfor? Av hvem? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vel, en eller annen "tøff" person som påstår jeg plaga han på et lan for et år siden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Hmm... Bank ham tilbake. Knekk en stol over ryggen hans. Er han like gammel som deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg