sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du møtte ikke Efftesett-? Neup.... Fikk ikke tid... Jeg har fått en RECEIVER! Ikke FORSTERKER! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du møtte ikke Efftesett-? Neup.... Fikk ikke tid... Jeg har fått en RECEIVER! Ikke FORSTERKER! hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den ene mottar, den andre forsterker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den ene mottar, den andre forsterker. Radio til 5k? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den ene mottar, den andre forsterker. Radio til 5k? min kosta 250 kr.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Gohan: Det er faktisk helt greit å stå opp så tidlig, er ikke så sliten om kvelden heller. Men det skal sies at vi aldri legger oss senere enn 23-2330 på hverdagene Nå fikk du meg i litt bedre humør, og det går seg nok til etterhvert. Mamma lager potetstappe og pølser Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Receiver har f.eks mulighet for radio, og input på en del andre ting, afaik. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mamma lager potetstappe og pølser Åh, idag hadde vi chilikrydret seibiff... Spiste det bare fordi jeg var sulten. Ikke noe særlig godt. Det er noen som mangler her inne akkurat nå. Men jeg kommer ikke på hvem! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Receiver har f.eks mulighet for radio, og input på en del andre ting, afaik. derfor må man bruke 5k. Jaha Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg finner ikke broren min Har ringt til nesten alle venner og bekjente... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg finner ikke broren min Har ringt til nesten alle venner og bekjente... Shit :O Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 er det "hjelp jeg finner ikke broren min, ring politiet" eller "broren min er borte, kommer sikkert igjenn om en time eller to"? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *Notere: Ikke bruk Kenneth som barnevakt.* Er forresten ikke til å spøke med. Sjekket med klassekamerater/folk han kjenner? Jeg tror jeg tar datakvelden nå straks- orker ikke mer mac idag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det er noen som mangler her inne akkurat nå. Men jeg kommer ikke på hvem! Meg selvfølgelig! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Deg også - men selv om du har kommet mangler det fremdeles noen eller noe Men jeg sitter midt i lukta av pizza, pommes frites og lignende - så for at jeg ikke skal bli fristet, og finne lommeboka, så tror jeg at jeg går og legger sammen klesvasken nå Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Deg også - men selv om du har kommet mangler det fremdeles noen eller noe Ta-Da! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg finner ikke broren min Har ringt til nesten alle venner og bekjente... Sjekket under sengen? Jeg finner katten der hele tiden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Deg også - men selv om du har kommet mangler det fremdeles noen eller noe Men jeg sitter midt i lukta av pizza, pommes frites og lignende - så for at jeg ikke skal bli fristet, og finne lommeboka, så tror jeg at jeg går og legger sammen klesvasken nå Meg kanskje? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har gått gjennom hele telefon-lista hans. (han glemte igjen telefonen) Det er en annen gutt jeg heller ikke får tak som det er sannsynlig at han er sammen med siden de går på fotballskole sammen om dagen. En liten pakkistaner i gården sa at Daniel gikk til trening for 2-3 timer siden. Det er akuratt nok til at han rakk og komme hjem fra fotballskole, være litt hjemme og så dra igjen. De siste dagene har han vært utslitt etter fotballskolen. Lite sannsynlig at han dro tilbake. Her lukter det muffins EDIT: Han er 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg