Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Lokke fram Eline med en stor pakke Sun-maid fra California*

*Lokke fram ketchez med fredrikrb*

 

*...og danse litt foran*

 

Gohan: Det er faktisk helt greit å stå opp så tidlig, er ikke så sliten om kvelden heller. Men det skal sies at vi aldri legger oss senere enn 23-2330 på hverdagene :)

Lenke til kommentar

Jeg står opp ca. 06.30 før jeg stikker på skolen :(

Anwayzz, tokk den nye sykkelen på en "spin" idag :D

Dagen startet litt rart, i 3.time på skolen ble jeg dårlig, gikk hjem ble bedre og gikk tilbake på skolen(Kom til 4.time). Så fikk jeg masse Credz av læreren for og ha kommet istedenfor og bare bli hjemme(Hadde jeg blitt hjemme, måtte jeg vært hjemme i hele dag. Dønn kjedelig, blir gal hvis jeg ikke kommer meg ut :p ) Så nå er jeg hær, har hatt en sykkeltur/Bytur. Hadde tenkt og se that 70's show, men det gikk ut for cæsar :(

Så nå sitter jeg her og trykker, skal trene litt og så skal jeg gjøre lekser og SÅÅÅ skal jeg vente på Cæsar episode :D ...Vent litt, Hmmm... Kanskje cæsar begynner tildig idag, siden det er sport. Hmm, da må jeg nok stikke.

 

 

Ble langt innlegg det her :p

Lenke til kommentar
:mrgreen:

 

 

SVAMP! :love:

 

Hvordan går det?

Det går så fint så :wee:

 

Hvor lenge var du i stavanger? Gøy?

Gratulerer med ny dings i hus :D

 

Edit: Alex: Førti timer? Hjelp, det høres slitsomt ut. Jeg hadde:

GK- 34

VK1 - 31

VK2 - 29

Forkurs - 19

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Du møtte ikke Efftesett-?

 

I dag har vi vært i gasskammer - først med vernemaske og hansker, og så måtte vi ta av oss maska og melde av til fenriken før vi fikk løpe ut av gassbua. Cs-gass SVIR! Men det var veldig gøy å se på alle som kom løpende og ropende ut av bua mens de flakset med armene :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...